[ad_1]
به گزارش خبرخوان
به گزارش برنا از اصفهان، عصر چهارشنبه ۸ مرداد، سالن پیروزی اصفهان میزبان جدالی حساس بین تیم گیتیپسند و پالایش نفت بندرعباس می بود؛ مسابقهای که برای شاگردان محمد کشاورز از اهمیت بالایی برخوردار می بود چرا که میخواستند اغاز نامطلوبشان را جبران کنند.
ترکیب گیتیپسند با وجود نفراتی چون باقر محمدی، سعید احمدعباسی، محمدحسین فوق الاده، مهدی کریمی، علی خلیلوند، علیرضا رفیعیپور، مسعود یوسف، علی اکرمی، مهدی اسدشیر، مهدی دهقاننژاد، شایان اکبری و محمدجواد صفری و در سمت روبه رو نیز تیم تحت هدایت عباس روزپیکر یعنی پالایش نفت، با بازیکنانی همچون سپهر محمدی، حسن دهقانی، محمد بنیاسدی، امیررضا خونجهان، مرتضی عزتی، امیرحسین دهقانی، محمدحسین بازیار، حسین رحیمی، امیرحمزه صدیقزاده، هاشم شیرعلی، مرتضی فرزانیان و امین مراداحمدی داخل زمین شدند.
نیمه نخست این دیدار با تک گل گیتیپسند به آخر رسید، اما در نیمه دوم، نماینده اصفهان موتور دعوااش را روشن کرد و با زدن سه گل دیگر، تیر خلاص را به حریف جنوبی زد. پالایش نفت تنها یک بار موفق شد دروازه میزبان را باز کند تا در نهایت، بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود گیتیپسند خاتمه یابد.
گلهای گیتیپسند در این مسابقه توسط محمدحسین فوق الاده، علیرضا رفیعیپور، شایان اکبری و مهدی کریمی به ثمر رسیدند، در حالی که امیرحمزه صدیقزاده تنها گل پالایش نفت را داخل دروازه کرد.
نماینده اصفهان با این برد به مسیر پیروزی برگشت و اکنون در انتظار تقابل حساس هفته سوم است؛ جایی که روز سهشنبه ۱۴ مرداد باید بار دیگر در سالن پیروزی اصفهان به مصاف تیم فولاد هرمزگان برود.
انتهای مطلب
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار
[ad_2]
منبع