ملی‌پوشان دوومیدانی ایران ۳ مدال جام کازانف را کسب کردند_خبرخوان

علی باقری
1 Min Read

[ad_1]
به گزارش خبرخوان


ملی‌پوشان دوومیدانی ایران در روز نخست جام کازانف به سه مدال دست اشکار کردند.

​، سی‌وچهارمین دوره مسابقات دوومیدانی جام کازانف از شنبه، ۱۱ مرداد اغاز شد و در روز نخست آن ملی‌پوشان ایران صاحب سه مدال شدند.

حمیده اسماعیل‌نژاد در ماده دوی ۱۰۰ متر با زمان ۱۱.۷۹ ثانیه به مقام قهرمانی رسید.

محمدرضا طیبی در ماده پرتاب وزنه رکورد ۱۹.۹۴ متر را ثبت کرد و به مدال نقره دست اشکار کرد.

ریحانه مبینی هم در ماده پرش طول با رکورد ۶.۲۰ متر در رده سوم ایستاد.

علی امیریان دیگر ملی‌پوش دوومیدانی ایران در این مسابقات است که یکشنبه، ۱۲ مرداد در ماده ۸۰۰ متر به رقابت خواهد پرداخت.


دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار

اخبار تکنولوژی

اخبار اقتصادی

اخبار فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

اخبار سلامتی

[ad_2]

منبع

Share This Article