گزارش ویدیوئی دیجیاتو از نواتل در تلکام ۱۴۰۲

علی باقری
2 Min Read


مرکز تلفن یا مرکز تماس ابری نواتل این امکان را به مشتریان می‌دهد که بدون نیاز به هیچ تجهیزاتی، بتوانند همه تماس‌های ورودی و خروجی کسب و کار خود را مدیریت کنند.

انجام کلیه تنظیمات و دیدن گزارش‌های سودمند نواتل از طریق یک پنل مدیریتی قوی تحت وب و یا اپلیکیشن انجام می‌بشود. منفعت گیری از این سرویس می‌تواند هزینه‌های شرکت را به شدت افت دهد و بیشتر از ۸۰ درصد هزینه‌های مرکز تلفن را پوشش دهد.

خطوط تلفن ابری، مرکز تلفن ابری، مرکز تماس ابری، فکس ابری، چت آنلاین و امکان اتصال به CRM، پرمخاطب‌ترین محصولات نواتل هستن. علاوه بر منشی گویا و صف تماس، انواع گزارش‌های مدیریتی، تعریف سطوح دسترسی، ضبط و شنود آنلاین مکالمات و اپلیکیشن اختصاصی نواتل از جمله امکانات نواتل می باشند.

اگر به قابلیت های بالا، امکاناتی همانند چت، راه اندازی گروه و کانال و ویدیو کنفرانس را هم اضافه کنید می‌توان او گفت نواتل همه ابزار برای داشتن یک دفتر کار مجازی پیشرفته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مدیرعامل نواتل به دیجیاتو از همکاری این شرکت با ایرانسل و چند شرکت مخابراتی در آینده نزدیک خبر داد و پافشاری کرد آن‌ها در آینده با هوش مصنوعی، خدمات خود را گسترده‌تر خواهد کرد.

گزارش ویدیویی دیجیاتو از نواتل در تلکام ۱۴۰۲ را تماشا کنید.



منبع

TAGGED:
Share This Article