پونیشا از لوگو و تگ‌لاین تازه خود رونمایی کرد

پونیشا از لوگو و تگ‌لاین جدید خود رونمایی کرد


پونیشا با تحول لوگو و رونمایی از ظاهر بصری به‌روز شده برند خود خبر داد. این شرکت در خصوص ری‌برندی که انجام داده اظهار کرده است که این تغییرات به‌منظور ارتقاء توانایی کاربری و تشکیل زمان‌های بهتر برای ارتقاء کیفیت پروژه‌ها و این چنین ارتقاء سطح همکاری و تعامل در پلتفرم اجرا شده‌اند.

به نقل از دیجیاتو پونیشا خبرداد که با دقت به رشد قابل دقت بازار فریلنسینگ در سال‌های تازه، این شیوه از انجام کار به‌گفتن یکی از استراتژی‌های مهم شرکت‌ها و کارآفرینان برای انجام پروژه‌های با کیفیت تبدیل شده است. علاوه بر این، تعداد بسیاری از متخصصان برتر سرزمین در حوزه‌های گوناگون، این شیوه فعالیت را برای انجام پروژه‌های خود انتخاب کرده‌اند. این تغییرات در برند نه‌تنها به تجدیدنظر در نمود بصری اشاره دارد، بلکه نمایانگر تطابق پونیشا با نیازها و ترجیحات روز جامعه فریلنسرها و کارفرینان است.

بر پایه داده‌های این پلتفرم، تحول برتری کارفرمایان از صرفه‌جویی اقتصادی به دسترسی به توانایی های برتر جهت انجام پروژه‌های با کیفیت اشکار شده است. به منظور جواب به این نیاز تازه، پونیشا اظهار کرده است با تشکیل تغییرات گسترده در پلتفرم خود، بستری کارآمد برای همکاری و تعامل بین فریلنسرها و کارآفرینان فراهم می‌کند.

«مسعود حمیدزاده» مدیرعامل پونیشا، در خصوص علت این تغییرات فرمود: «ما در پونیشا مدام تلاش کرده‌ایم که نقطه‌ اتصال فریلنسرها و کارآفرینان باشیم. از این رو، با ارتقا زیرساخت‌های شرکتی و گسترش نسخه آزمایشی وب‌سایت تازه مطابق بر نیازمندی‌های کاربران، تلاش کردیم نقش پررنگ‌تری نسبت به قبل داشته باشیم. پلتفرم تازه پونیشا به طوری پیاده‌سازی شده است که هم بستری پویا و انعطاف‌پذیر داشته باشد و هم ساختاری قابل اتکا و کاربردی جهت میزبانی از رشد دیدنی بازار فریلنسینگ ایران را به ارمغان آورد.»

پونیشا از لوگو و تگ‌لاین تازه خود رونمایی کرد ۹

او در این راستا در ادامه گفت: «اکنون که ما به گفتن یک شرکت نظام‌یافته، تازه شده‌ایم، حس نیاز کردیم تا هویت‌ برند پونیشا و قیمت‌هایمان را تازه کنیم و با نگاهی جسورانه‌تر، به سوی آینده‌ای نو برای پونیشا حرکت کنیم. به همین علت پونیشا در استراتژی و هویت بصری برند خود بازنگری کرده‌ است تا بتوانیم نشانه‌های جدیدی از تحول، بالغ‌بودن و ساختارمند بودن را به نمایش بگذاریم.»

«علی خواسته» مدیر مارکتینگ پونیشا گفتن کرده است که این تعغییرات در راستای دسترسی بهتر برای همکاری با برترین استعدادها و تسهیل اشتراک‌گذاری برای مخاطبان است. این چنین او اظهار داشت که تگ‌لاین «کار نشد نداره» نمایانگر آن حس آدمی است که در لحظه‌‌ای سرشار از امید و انکیزه بوده و خود را توانمند به انجام هر کاری می‌داند.

او درمورد انتخاب «کار نشد نداره» به گفتن تگ‌لاین تازه پونیشا او گفت: «در برند رفرشینگ پونیشا، تلاش ما تحول جایگاه برند در ذهن مخاطبان به نحوی است که بتوانیم تحول استراتژی پونیشا از وب‌سایتی برای انجام به صرفه‌ی پروژه، به سمت بستری جهت دسترسی و انجام کار با برترین استعدادها را با مخاطبان به اشتراک بگذاریم. در این مسیر، یکی از المان‌های تاثیرگذار برند که به ما پشتیبانی کرد تگ‌لاین می بود.»

مدیر مارکتینگ پونیشا در ادامه گفت: «این تگ‌لاین که بعد از او مباحثه با پرسوناهای مختلفی از کاربران و شراکت دیگر تیم‌ها در نظر گرفته شد از این نظر برای پونیشا دلنشین می بود که انرژی و شاملیت شگفت انگیز‌ای را به همراه داشت.»

در سایت خبری خبرخوان آخرین اخبارحوادث,سیاسی,فرهنگ وهنر,اقتصاد و تکنولوژی,دفاعی,ورزشی,ایران,جهان را بخوانید.

خواسته در رابطه توصیف جزئیات این تگ‌لاین فرمود: «تگ‌لاین «کار نشد نداره» همان‌قدر که می‌تواند بیانگر یک زمان کاری برای یک جوان با تخصص عمومی در هر کجای ایران باشد، می‌تواند به انجام با کیفیت یک پروژه‌ی هوش مصنوعی توسط یک محقق علوم نوین برای یک شرکت دانش‌بنیان نیز مرتبط باشد. از همین بابت «کار نشد نداره» را به گفتن تگ‌لاین در نظر گرفتیم تا یادآور همیشگی ممکن کردن ناممکن باشد و آینده‌ای که در پونیشایی فکر می‌کنیم جاییست که کار نشد نداره

«نگار خاکسارپور» مدیر هنری پونیشا معتقد است در راستای محقق کردن قیمت‌های تازه برند پونیشا، نیاز به نمایش هویت بصری شفاف‌تری داشته‌‌اند و در راستای ربط مخاطب با برند پونیشا قیمت قائل شده تا جایگاه این برند در اذهان مخاطبان مانگار بشود.

به حرف های مدیر هنری شرکت پونیشا، کاربران پونیشا در دو پرسونای کارفرما و فریلنسر جای می‌گیرند و بازدید‌های بسیاری انجام شده تا به بهترین شکل تفاوت‌های این دو پرسونا را در طراحی هویت تازه در نظر گرفته بشود.

او در ادامه فرمود: «در راستای این مباحث ، کارفرما را با روحیه‌ی رهبرانگی و فریلنسر را با روحیه‌ی خلاق و جوان شناختیم. از همین رو، برای برقراری ربط بصری مؤثرتر با این دو پرسونای متفاوت، در کنار لحن غالب برند، دو لحن متفاوت را برای «کارفرما» و «فریلنسر» در نظر گرفته‌ایم.»

1706187428 715 پونیشا از لوگو و تگ‌لاین تازه خود رونمایی کرد
پونیشا از لوگو و تگ‌لاین تازه خود رونمایی کرد ۱۰

خاکسارپوری در رابطه لوگو تازه پونیشا گفت: «یک لبخند می‌تواند رضایت مشترک کارفرما و فریلنسر را در طول انجام پروژه تا پایان آن منعکس کند. لبخند پونیشا اصرار بر دوستانه‌ و پر انرژی بودن برند پونیشا دارد. تشکیل فرم‌های سیال در لوگوی تازه به هویت برند این امکان را می‌دهد که در کنار انعطاف‌پذیری، طراحی پویا و مدرنی نیز داشته باشد. برند پونیشا همیشه سبز بوده و هست.

به حرف های مدیر هنری پونیشا، این تیم در مطرح‌های گرافیکی به منفعت گیری از رنگ مهم پایبند بوده تا در ذهن مخاطب با رنگ سبز شناخته شوند. تو فرمود: «ما سبزتر شدیم تا در مسیر رشد برند، به سوی بالغ‌تر شدن پیش رویم و تلاش می‌کنیم تا ربط مؤثرتری با مخاطبان خود برقرار کنیم.»

توضیحات زیاد تر درمورد ابعاد بصری این تحول در صفحه‌ی «توضیحات برند رفرشینگ پونیشا» قابل مشاهده است. 



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *