به گزارش خبرخوان
به گزارش خبرنگار فرهنگی ؛ افشین حسینخانی تهیهکننده برنامه نوروزی «آی نسیم سحری عید شد» شبکه نسیم او گفت: در یکبازه وقتی مختصر طراحی قسمتها با مشورت گروه سردبیری و ساخت دکور را توسط پیمان قانع اغاز کردیم. در طراحی قسمتها تلاش داشتیم تا به سلیقه همه طیف جامعه نگاه کنیم تا به دور از شعارزدگی و خلاقانه به تکریم خانواده شهدا، دستاوردها و پیشرفتهای علمی سرزمین، سیاستهای جمعیتی،خواندن سرودهای خانوادگی و غیره بپردازیم.
او افزود: یکی از زیباترین قسمتهای این برنامه پرداختن اختصاصی و خاص به حادثه تروریستی کرمان در سالگرد شهادت شهید سلیمانی می بود. در این قسمت که محوریت آن دختر معروف به «کاپشن صورتی با گوشوارههای قلبی می بود» با خرید لباس سفید خانوادههای داغدار حادثه تروریستی را از عزا در سال نو بیرون آوردیم و برای خانهتکانی به خانه مادر یکی از شهدا این حادثه تروریستی رفتیم. به حال و هوای مزار شهید سلیمانی در شب عید با او مباحثه با مردم نیز پرداختیم.
حسینخانی او گفتوگوهای مردمی و به عکس کشیدن نشاط و سرزندگی مردم در روزهای پایانی سال و این چنین دقت به ماه مبارک رمضان و پذیرایی از مردم روزهدار در امامزاده صالح را از دیگر قسمتهای این برنامه دانست و افزود: برگزاری جشن و موسیقی محلی در آسایشگاه کهریزک و اصلاح و آرایش سالمندان و مدد جویان این مرکز باهدف ترویج فرهنگ نیکوکاری و پشتیبانی به همنوع صورت گرفت. ما تلاش داشتیم به همهچیز دقت کنیم یاد هنرمندان درگذشته سال ۱۴۰۲ را زنده کردیم، به دستاوردهای علمی درزمینهٔ کاشت حلزون پرداختیم و حال هوای حرم رضوی را در لحظات پایانی سال با وجود حاج مهدی تحویلدار زنده کردیم.
این تهیهکننده او گفت: در همه برنامههایی که تا بحال ساختم تلاش داشتم تا از مجریانی منفعت گیری کنم که متخصص و متعهد و مجرب باشند خوشبختانه فرزاد حسنی نیز همه این ویژگیها را داراست. خوشحالم که بعد از سالها فرزاد حسنی در این بازه وقتی حساس به تلویزیون برگشت و با اعتبارش تعداد بسیاری از هنرمندان محبوب و مردمی را نیز با خود همراه کرد.
او پافشاری کرد: در اختصاصیبرنامه نوروزی «آی نسیم سحری عید شد» توانستیم میزبان هنرمندان مردمی و محبوبی چون استاد حسین خواجه امیری، حامد بهداد، خسرو خسروشاهی، منوچهر والی زاده، هادی حجازی فر، میلاد کی مرام، علیرضا طلیسچی، حامد همایون، لیندا کیانی، امیر عظیمی و غیره باشیم.
این تهیهکننده ضمن سپاس از پشتیبانیهای مدیر شبکه نسیم در ساخت این برنامه نوروزی جدا گانه فرمود: برای ساخت و متفاوت بودن در یک برنامه تلویزیونی که بتوان طیف گستردهای از مخاطبان را جذب کرد نیاز به درایت و حمایتمدیر شبکه داشتیم تا بهدوراز ترویج یک ایدئولوژی به جذب مخاطب حداکثری بی اندیشیم و برای نیل به این خواسته بهجای ترویج لمپنیسم و او مباحثه با افراد و گفتن سخنانی برای به دست آوردن دل هنرمندان غرب نشین، در انتخاب مهمان و طراحی و ساخت قسمتها دستمان باز می بود و درنهایت نیز با پشتیبانی خدا توانستیم یک برنامه متعهد، دلنشین مطابق با سلایق قسمت وسیعی از مردم سرزمین بسازیم.
حسینخانی در رابطه خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر معارفه پربینندهترین برنامههای نوروزی او گفت: بهگفتن فردی که سالها برای تلویزیون برنامه ساختم، روابط عمومی این رسانه را مرجع رسمی هرگونه آمار و خبری حوالی پربینندهترین و یا کم تماشاگرترین برنامه تلویزیون میدانم و تا آنجایی که خبر دارم آمار رسمی منتشرنشده است.
او در ادامه گفت: یقیناً باید دقت داشت که دیگر همکاران من در دیگر شبکههای تلویزیونی فعالیت خود را پنج روز پیش از ما اغاز کردند، طبیعی است که در تلوبیون آمار بازدید بیشتری داشته باشند. چون برنامه «آی نسیم سحری عید شد» در سه قسمت و سه بازه وقتی گوناگون پیش و بعد از سالتحویل پخش شد چون هدفش تنها برنامهسازی برای مردم و تشکیل لحظات دلپذیر در ابتدای سال نو می بود.
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار
منبع