«شیپور» و نگرش تازه با «ملاک»_خبرخوان

«شیپور» و نگرش جدید با «ملاک»


به گزارش خبرخوان

پلتفرم شیپور یکی از شناخته‌شده‌ترین پلتفرم‌های ایرانی در عرصه نیازمندی‌ها است. اپلیکیشن شیپور در طول ۱۰ سال فعالیت خود، زیاد تر از ۳۵ میلیون بار نصب شده و توانسته است در حوزه‌های گوناگون همانند املاک، ماشین، استخدام و … خدمات باکیفیتی به کاربران خود اراعه دهد. شیپور یکی از سکوهای موثر بر زنجیره کسب‌و‌کارها در ایران است که تاثیرات آن بر روی قسمت‌های غیردیجیتال نیز محسوس است.

طبق معمول این سکوها به علت داشتن تیم‌های فنی قوی، گسترش‌‌های خود را بخصوص در فضایی که خود در آن وجود دارند به طور داخلی انجام خواهند داد و در صورتی که کسب‌و‌کار فرد دیگر دارای ارزشی واقعی و آینده‌نگرانه باشد، زمان همکاری را با آن‌ها اشکار می‌کند.

«ملاک» یک سکوی تازه در حیطه املاک و مستغلات است که به حرف های خودش،‌ تغییراتی اساسی را برای بازیگران این صنعت طراحی کرده است و به جای جستوجو کردن فضای گسترش خدمات همانند سوپر اپ‌ها، روی بهبود توانایی کاربرانش و ربط بین آن‌ها تمرکز کرده است. «ملاک» در سال ۱۴۰۰ توسط یکی از زیاد‌سازان بزرگ ایران در اصفهان اندوخته‌گذاری شد اما در سال ۱۴۰۲ به طور کل در استراتژی و گسترش، تحول جهت داد و با جذب علیرضا حاتمی از گروه انتخاب به گفتن مدیرعامل و تجدید اندوخته‌گذاری به مقدار ۴۵ میلیارد تومان، در ابتدای ۱۴۰۳، محصول تازه خود را ارایه داد.

به حرف های منبع های مطلع، به تازگی این سکو توانسته نظر حمیدرضا پاکروان، مدیرعامل شیپور، را جلب کرده و قرار است یک همکاری استراتژیک بین این دو شکل گیرد. در صورتی که این همکاری شکل گیرد، نشان دهنده استراتژی جدیدی از شیپور، برای تحول دیدگاه‌های جاری در بازار املاک و مستغلات است.

املاک و مستغلات سال‌ها است که به علت عدم وجود یک ساختار مورد توافق بازیگران قسمت خصوصی و دولتی، محل ابراز دیدگاه‌های مختلفی است که به نظر می‌رسد در این عرصه شیپور در تلاش است تا راهبردهای جدیدی را جستوجو کند.

دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار

اخبار تکنولوژی

اخبار اقتصادی

در سایت خبری خبرخوان آخرین اخبارحوادث,سیاسی,فرهنگ وهنر,اقتصاد و تکنولوژی,دفاعی,ورزشی,ایران,جهان را بخوانید.

اخبار فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

اخبار سلامتی