به گزارش خبرخوان
شرکت صاپست در نشست خبری از سفیر برند خود و تفاهم نامههای همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و هلدینگ تبلیغاتی مات رونمایی کرد
در ابتدای برنامه آقای دکتر سعید ملماسی، رییس دانشگاه آزاد تهران شمال، اظهار کرد: امیدواریم این تفاهنامه به پروژههای گوناگون منتهی شود. ما میخواهیم دانشگاه را در حوزه مولدسازی و گسترش فناوری به رتبه بهتری برسانیم و مقصد نهایی ما این است که دانشجویان ما در حوزه فنی و مهارتی، دانشجویانی باشند که با نیازهای بازار آشنا باشند و گسترش توانایی نیز اتفاق بیافتد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال افزود: جای افتخار است که یکی از دانشجویان سالیان قبل شرکتی به نام «صاپست» را پایه گذاری کرده، که اکنون شرکتی بنام در حوزه دانش بنیان و فناوری محسوب میشود.
در ادامه نشست آقای دکتر محمدرضا احمدی، معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران اظهار کرد: پست یکی از حیاتی ترین راههای ارتباطی بین مردم است. از نظر من پست مفهومی سهل و ممتنع دارد؛ در ظاهر ساده است اما در واقع پیچیدگی عمیقی دارد. دنیا روی سرویسهای قیمت افزوده گسترش مییابد و صنعت It گسترش خدمت به مردم را روی لبه تکنولوژی گسترش میدهد. اما چون پست درحال از بین بردن نیازهای مردم است، گسترش خدماتش روی لبه نیاز مردم انجام میشود، به همین منظور شرکت ملی پست ایران در تلاش است تا در کنار خدمات پستی قبل، ایده های نوین در عرصه فناوری های تازه همانند صاپست را حمایتو اندوخته گزاری کند.
سپس حمید رضا توکلی مدیرعامل شرکت صاپست، در این نشست اظهار کرد: جنس ما، از جنس استارتاپ است؛ ایده صاپست برای نخستین بار در سال ۱۳۹۳ بر روی یک برگه کاغذ نقل شد، و با در بین گذاشتن همان ایده با شرکت ملی پست ایران، امروز ناظر این چنین افتخاری در صنعت پست و خدمت رسانی به مردم گرامی هستیم. ایده از جایی به ذهن ما رسید که در جابه جایی فرد، دغدغه ای بنام آدرس وجود داشت. وجود شرکت صاپست در کنار خدمات گسترده و ارزنده شرکت ملی پست ایران که با نزدیک به ۱۵هزار پرسنل بی وقفه و در اقصی نقاط سرزمین خدمت رسانی می کند زیاد مهم است.
او افزود: بعضی اوقات یک ایده ساده میتواند پر و بال بگیرد. امروز صاپست نیاز تعداد بسیاری از مجموعه های دولتی بزرگ و کسب و کارهای کوچک و… را از بین بردن میکند. میتوانید با ثبت نام در صاپست هرجایی که میخواهید بسته خود را دریافت کنید، حتی میتوانید علاوه بر مرسولات فیزیکی، نامههای الکترونیک را نیز مدیریت کنید.
در ادامه مراسم سفیر برند شرکت صاپست بازیگر نام آشنای عرصه سینما و تلویزیون، پوریا پورسرخ معارفه شد. پورسرخ اظهار کرد: کاملا اشکار است که پست از مجموعههایی است که ما ایرانیان در آن پیشگام هستیم و خوشحالم این شرکت احترام خود را طی سالیان متمادی نگه داری کرده است.
او در رابطه این که چرا سفیر برند این مجموعه شده است، او گفت: همانطور که در همه سالهای فعالیتم در حوزه سینما و تلویزیون تلاش کردم تا با دقت آثاری را انتخاب کنم که از نظر مردم مورد قیمت باشد، همان دیدگاه را به انتخاب یک محصول و خدمات مورد قیمت لحاظ کردم، تا با حسن مطمعن و لطف مردم گرامی بتوانم معرف یک اتفاق اختصاصی باشم. همکاری چهرهها با برندها کار پرریسکی شده است اما با این مجموعه سال ۹۷ آشنا شدم و همکاری ما اغاز شد. خدمات صاپست یک کد پستی همراه است که میتواند زیاد سودمند باشد این چنین خبرهای خوبی برای دانشجویان داریم و قرار است جذب نیروها از بین دانشجویان باشد.
پورسرخ در ادامه افزود: این همکاری شکل نمیگرفت جز با همراهی هلدینگ تبلیغاتی مات که توانایی شیرین سفیر برند شدن را برای من دلنشینتر کرد.
محمد صادق بهرامی، مدیرعامل آژانس تبلیغاتی مات نیز در این نشست اضافه کرد: در دیدگاه آژانس مات اهمیت اهالی رسانه زیاد مهم است. نگاه ما به صاپست همکاری در عرصه بازاریابی جامعه نگر است. شرکت صاپست دومین مجموعهای است که با آن تفاهم نامه همکاری طویل زمان داریم. این قول را میدهیم که همه توان خود را به کار بگیریم که ناظر نتایج فوق الاده باشیم. آژانس تبلیغاتی مات با مقصد منفعت گیری از همه ظرفیت های خود در صنعت بازاریابی و تبلیغات همه خدمات گسترده خود اعم از روابط عمومی، آگهی ها، تشکیل، مارکتینگ، کانالهای تبلیغاتی و غیره را برای این همکاری به کار خواهد بست تا نتایج درخشان آن نمایان شود.
او اضافه کرد: ما همه مشتریان را شرکای تجاری خود میدانیم. در دنیای امروز صاپست یکی از موثرترین خدمات را ارایه میکند و شما با صاپست همیشه در دسترس هستید.
در ادامه برنامه از اصحاب رسانه برای نقل کردن سوال های خود دعوت به عمل آمد و مدیران به سوال های خبرنگاران جواب دادند.
یکی از خبرنگاران از دکتر ملماسی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال سوال کرد: همکاری دانشگاه آزاد و شرکت صاپست در قدم های اول و بعدتر به چه نحوی خواهد می بود؟
دکتر ملماسی در جواب به این خبرنگار او گفت: دانشگاه آزاد در راستای تشکیل فضایی مثبت در گسترش آموزش و فضای کسب و کار فعالیت های تعداد بسیاری را در حوزه دانش بنیان اغاز کرده و یکی از صدها نمونه آن تفاهم نامه همکاری با شرکت صاپست است که در این مسیر قدمهای موفقی با وجود دانشجویان دانشگاه آزاد و شرکتهای بزرگ و دارای ایده برداشته خواهد شد.
در ادامه یکی از خبرنگاران از دکتر محمدرضا احمدی معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران سوال کرد: به نظر شما وجود و ترقی شرکت صاپست در کنار شرکت ملی پست چه اثری در بهبود اراعه خدمات پستی در آینده خواهد داشت؟
ما در شرکت ملی پست ایران بر این باوریم که مدام باید به خدمات با کیفیت تر و به روز بیاندیشیم. در این راستا شرکت صاپست در کنار شرکت ملی پست ایران می تواند یکی از بهترین همکاری ها را در عرصه بهبود اراعه خدمات پستی رقم بزند.
خبرنگار فرد دیگر از دکتر حمید رضا توکلی مدیرعامل شرکت صاپست خواست کرد تا توضیحات بیشتری راجع به فعالیت صاپست در حوزه پست اراعه دهند.
دکتر حمید رضا توکلی او گفت: شرکت دانش بنیان شریف به همراه جمعی از نخبگان دانشگاهی و دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر سرزمین افتخار این را دارد تا امروز در حال اراعه خدمات صاپست بر بستر شبکه پستی سرزمین در ۱۴۰۰ دفتر دولتی و ۱۶ هزار دفتر خدمات پیشخوان شهری و روستایی باشد. در سال ۱۴۰۲ سرویس گیت وی (ثبت خواست آنلاین مرسولات در محل مشتری) و همیار پست یا صاپست باکسی راه اندازی شد و درسال ۱۴۰۳ موفق به راه اندازی سرویس صاپست کارتابل نخستین روش ارسال نامه الکترونیکی بر بستر شبکه پستی سرزمین شده است که به جای ارسال نامه به طور فیزیکی، همانند ارسال به طور ایمیل، نامه ها به طور الکترونیکی ارسال خواهد شد با این تفاوت که بارکد به هرکدام از نامه ها تخصیص خواهد یافت.
همه اینها صاپست را تبدیل به نخستین پلتفرم در حوزه راهکارهای هوشمند سازی خدمات پستی و لجستیکی در سرزمین کرده تا در جهت آسان سازی فرآیند ارسال مرسولات پستی و افت مراجعه و وجود مشتریان در دفاتر پستی باشد. این چنین همکاری شرکت صاپست با شرکت ملی پست ایران بدون تاریخ انقضا است و این شرکت با همه توان مشغول به ادامه خدمات به همه هممیهنان عزیزمان خواهد می بود.
خبرنگار دیگر سوال خود را از سفیر برند صاپست پوریا پورسرخ سوال کرد: نقش سفیر برند در دنیای امروز چطور است؟
پوریا پورسرخ بازیگر نقل کشورمان در جواب خبرنگاران او گفت: اگر بخواهم از شاخصهای برندینگ صبحت کنم، می گویم سفیر برند میتواند آگاهی از برند و سهم بازار برند را افزایش دهد. با دقت به این که سفیران برند افراد شناخته شده می باشند، حضورشان در کنار نشان و نام یک برند تاثییر زیاد بالایی بر آگاهی از برند و خدمات و ویژگی های آن دارند. اگر آن فرد، بر جامعه مقصد تاثیرگذار باشد، طبیعتا تبدیل افزایش پیروزی فعالیت تبلیغاتی و فروش هم میشود. در کنار آن سفیران برند نباید از مطمعن مردم به خودشان سواستفاده کنند و ابتدا با بازدید و دقت زیاد در رابطه یک برند، تصمیم مهم خود به گفتن سفیر برند شدن و معارفه آنرا بگیرند.
خبرنگار فرد دیگر از آقای محمدصادق بهرامی مدیر آژانس تبلیغاتی مات سوال کرد: نقش هلدینگ مات را در گسترش کار و فعالیت شرکت صاپست چه مقدار می دانید؟
آژانس تبلیغاتی مات با افتخار مدام در کنار مشتریان و برندهایی است که به جستوجو اندیشه، ایده و مسیر رشد و تعالی جامعه با روش خلاقانه، موثر و ماندگار می باشند. از همین روی همکاری با شرکت صاپست برای آژانس تبلیغاتی مات جایگاه ارزنده ای دارد. نگاه ما به این همکاری راهکار بازاریابی جامعه نگر است. در این مسیر بر آنیم تا تفکر بازاریابی را به نحوی پیش ببریم که بازاریابی جامعه نگر در همه مسیر همراه با معارفه و آگاهی بخشی از اراعه خدمات بیبدیل شرکت صاپست باشد.
عکاس: زهرا رمضانی
این محتوا حاوی تبلیغات میباشد
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار
منبع