به گزارش خبرخوان
مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت همکاران سیستم روز شنبه ۱۹خرداد ماه ۱۴۰۳ با وجود بیشتر از ۸۰ درصد از سهامداران بهصورت الکترونیکی برگزار شد. بعد از رسمیت یافتن مجمع و راه اندازی هیئترئیسه، «محمد عزیزاللهی»، مدیرعامل همکاران سیستم به نمایندگی از هیئتمدیره شرکت، ضمن اراعه گزارش جامعی از روال فعالیتهای شرکت در سال ۱۴۰۲، به گفتن نقاط تمرکز و اهداف استراتژیک سال ۱۴۰۳ پرداخت و مطلب هیئتمدیره را به خبر سهامداران رساند.
عزیزاللهی با گفتن آمارهایی از شاخصهای مالی شرکت، خبر از رشد ۸۴ درصدی درآمد عملیاتی تلفیقی و رشد ۱۰۷ درصدی سود عملیاتی تلفیقی در سال ۱۴۰۲ را داد. او در ادامه اشاره کرد حاشیه سود عملیاتی تلفیقی شرکت از سال ۱۳۹۸ تا بحال، از ۴۸ درصد به ۶۴ درصد افزایش داشته است و درآمد تلفیقی به ۲۸۴۵ میلیارد تومان رسیده است. بعلاوه، مدیر عامل همکاران سیستم خبرداد که بودجه شرکت در سال ۱۴۰۳، نزدیک به ۴۸۰۰ میلیارد تومان درآمد عملیاتی تلفیقی و ۳ هزار میلیارد تومان سود عملیاتی تلفیقی شرکت همکاران سیستم خواهد می بود.
بعد از اراعه، گزارش حسابرس قرائت شد و در ادامه با برگزاری سوال و جواب هیئت مدیره به همه سوالات حاضرین و سهامداران آنلاین جواب داد. سپس رایگیری انجام گردید و همه پیشنهادات هیئت مدیره مطابق دستورجلسه مجمع عادی تصویب شد. در انتها با تصویب تقسیم سود ۱۸۰۰ میلیارد تومانی که در تاریخ ۳۰ خرداد ماه پرداخت خواهد شد، سهامداران با دست پر جلسه را ترک کردند.
در انتهای جلسه، فرید فولادی، رئیس هیئت مدیره و رئیس مجمع، ضمن برشمردن اصول پایهای همکاران سیستم همچون شفافیت، صراحت، صداقت و سخت کوشی که توسط موسسین همکاران سیستم از بدو تاسیس تا کنون در شرکت نهادینه شده، هیئت مدیره را حافظ این اصول و انتقال دهنده آن به نسل های بعدی دانست و اصرار کرد که محکم و محکم و بر پایه علتکسب و کار سالم، همکاران را پیش خواهیم برد.
گزیدهای از سخن بگوییدهای مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه اراعه شده است:
دستاوردهای همکاران سیستم در سال ۱۴۰۲
- تداوم در جذب مشتریان تازه
ابتدا مدیرعامل با اشاره به استراتژی این شرکت در رهبری بازار و اراعه راهکارهای یکپارچه ERP، او گفت: «هماکنون نزدیک به ۱۳۰ هزار مشتری در گستره بزرگی از صنایع و کسبوکارهای استراتژیک در سرزمین، از راهکارهای همکاران سیستم منفعت گیری میکنند.» به حرف هایی عزیزاللهی، در حوزه محصولات راهکاران و راهکاران ابری، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر هزار مشتری تازه جذب و تعداد کل مشتریان به بیشتر از ۹۵۰۰ شرکت رسیده است. این شرکت برای محصولات سپیدار و دشت نیز موفق به جذب بالغ بر ۱۶ هزار مشتری تازه شده و تعداد کل مشتریان آن به بیشتر از ۱۱۹ هزار شرکت رسیده است.
- مطمعن شرکتهای بزرگ در صنایع استراتژیک سرزمین به همکاران سیستم
مدیرعامل همکاران سیستم از راهکاران به گفتن یک ERP بالغ و جامع در سرزمین یاد کرد که در ترکیب با امکانات مشابه سازی، از طریق اکوسیستم بازار، ظرفیت پاسخگویی به طیف متنوعی از صنایع، بازارها و سگمنت های گوناگون از مشتریان را فراهم نموده است.
او در ادامه او گفت: «اکنون، توانایی پاسخگویی به نیازهای صنایع گوناگون از جمله لوازم خانگی، پخش، نفت، گاز و پتروشیمی، خردهفروشی، غذایی و آشامیدنی، سیمان، قطعهسازی، دارویی و این چنین فولاد و معدن را در راهکاران داریم. در سال قبل مشتریان بزرگی در صنایع گوناگون به ما پیوستند که نشان از مطمعن بازار به همکاران سیستم است.»
- اراعه محصولات تازه به بازار
عزیزاللهی در ادامه اراعه خود به اراعه محصولات تازه همکاران سیستم در سال قبل اشاره کرد و او گفت: «در سال ۱۴۰۲، با اراعه ۱۰ محصول تازه به بازار توانستیم قسمت بزرگتری از نیازهای صنایع حاضر را پوشش دهیم. محصولاتی همچون مدیریت مکاتبات سازمانی، برنامهریزی تشکیل و تامین، مدیریت امور بازنشستگان، مدیریت امور سهامداران، مدیریت زنجیره تامین، مدیریت برونسپاری تشکیل، مدیریت کارکرد کارکنان، اینترنت اشیاء صنعتی، هوشمندی تجاری و سامانه مودیان از جمله محصولات تازه همکاران سیستم می باشند که به سطح مناسبی از بلوغ رسیدند.»
- گسترش خدمات رایانش ابری
مدیر عامل همکاران سیستم درخصوص دستاوردهای این حوزه او گفت: « از جمله ارکان موثر بر پایداری درآمدهای همکاران سیستم، اراعه خدمات ابری به بازار بوده که مزایای مهمی را برای بازار و مشتریان به ارمغان آورده است.» به حرف های مدیر عامل همکاران سیستم، این شرکت موفق به جذب نزدیک به ۷۰۰ مشتری ابری تازه در سال ۱۴۰۲ شده و تعداد کل مشترکان راهکاران ابری به بیشتر از ۲۷۰۰ مشترک در سال ۱۴۰۲ رسیده است.
زیزاللهی با مروری به کارکرد شرکت ابرآمد (اراعه دهنده خدمات رایانش ابری) در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: «ما توانستیم در سال قبل، دو سرویس کلیدی WAF و DaaS را به بازار اراعه کنیم.» به حرف های مدیرعامل همکاران سیستم اکنون بالغ بر ۴ هزار ماشین مجازی در زیرساخت ابرآمد فعال است.
- منفعت برداری از دیتاسنتر همکاران سیستم
مدیرعامل همکاران سیستم در رابطه با پروژه دیتاسنتر، به گفتن یکی از مهم ترین اندوخته گذاری های شرکت در سال قبل او گفت: «مقدمات عملیاتی شدن دیتاسنتر همکاران سیستم، که به جرأت میتوان او گفت به لحاظ پایداری و کیفیت یکی از بهترین دیتاسنترهای ایران است، در سال ۱۴۰۲ فراهم شد و در ادامه، در سال ۱۴۰۳ از دیتاسنتر منفعت برداری می کنیم.»
- برگزاری «باهم»، بزرگترین اتفاقات فناوری سرزمین
اتفاقات «باهم» ۱۴۰۲، از تاریخ ۲ تا ۵ دی ماه، در نمایشگاه بینالمللی تهران در یک سالن اختصاصی برگزار شد و همکاران سیستم در این اتفاقات، میزبان بیشتر از ۶ هزار نفر از مشتریان، فعالان و علاقمندان حوزه فناوری اطلاعات می بود. یکی از با اهمیت ترین قسمتهای اتفاقات باهم، برگزاری بیشتر از ۴۰ سمینار، کارگاه و نشست تخصصی می بود که مورد استقبال طیف گستردهای از علاقمندان قرار گرفت که در کل، نزدیک به ۱۶۰۰ نفر در آنها وجود اشکار کردند. در حاشیه اتفاقات باهم، مدیران همکاران سیستم از طریق برگزاری بیشتر از ۶۰۰ جلسه حضوری، در فضایی تعاملی و از نزدیک با مشتریان به تبادل نظر و او گفتوگو پرداختند.
- نقاط تمرکز استراتژیک و اهداف همکاران سیستم در سال ۱۴۰۳
تشریح نقاط تمرکز و اهداف استراتژیک سال ۱۴۰۳ با تمرکز بر محورهای تحول دیجیتال، اراعه نسل تازه محصولات، بکارگیری فناوریهای تازه مبتنی بر نیاز بازار، گسترش خدمات رایانش ابری، گسترش و توانمندسازی اندوختههای انسانی و خلق قیمت برای مشتری، قسمت پایانی اراعه مدیرعامل همکاران سیستم می بود.
- تحول دیجیتال و نقش همکاران سیستم
محمد عزیزاللهی با اشاره به الزام منفعت گیری از فناوریهای تحول دیجیتال در کسبوکارها در همه صنایع اصرار کرد که منفعت گیری از سیستمهای برنامهریزی منبع های سازمانی (ERP) برای تحول دیجیتال حیاتی می باشند. وی در این خصوص او گفت: «از آنجایی که کسبوکارها، فناوریهای دیجیتال را برای بهبود فرایندها و محرک رشد بکار می گیرند، ERP رکن کلیدی در پیروزی در این مسیر است. منفعت گیری از ERP برای تحول دیجیتال به کسب و کارها پشتیبانی میکند تا دادهها را متمرکز کرده و امکان تبدیل آنها را به بینش فراهم کنند و در نهایت تبدیل سادهسازی فرایندهای تجاری و افزایش منفعت وری شوند.»
- نسل تازه محصولات؛ با اهمیت ترین اندوخته گذاری آتی همکاران سیستم
عزیزاللهی در این خصوص او گفت: «اراعه نسل تازه محصولات بر پایه نیاز بازار پایهگذاری شده است. ما توانستهایم همزمان با اراعه نسلهای تازه محصولات، مقدمات ملزوم برای مهاجرت پیروزی آمیز مشتریان را فراهم کنیم و با تحول نسل محصولات و گسترش تکنولوژیهای بهروز علترشد و گسترش کسب و کارها در صنایع گوناگون شویم.»
او همین طور گفت: «پتانسیل بازار، نیاز شرکتها به همگام شدن با تغییرات تکنولوژی و وابستگی به نرمافزارها جهت شده که کسبوکارها انتظارات بیشتری از ERPها به گفتن نقطه اتصال کسبوکارشان با IT داشته باشند. از اینرو، نسل بعدی نرم افزارهای ERP با اهداف تسهیل انجام کارها با تکیه بر تکنولوژیهایی همانند خودکارسازی فرایندها، تشکیل هوشمندی در عملیات، گسترش مفهوم برنامهریزی و پیشبینی و گسترش مرزهای ERP با تشکیل همکاریهای بینسازمانی، شکل گرفته است.»
- گسترش محصولات برپایه نیاز بازار و تکنولوژی
عزیزاللهی در ادامه او گفت: «همکاران سیستم رهبری محصولی نرم افزارهای سازمانی در بازار ایران را در اختیار دارد. برای پاسخگویی به عمده نیازهای محصولی مشتریان خود در بازارهای مقصد راهکارهایی را اراعه میدهیم که سرآمد و مبتنی بر تکنولوژیهای روز می باشند و با خواستههای مشتریان تطابق دارند. فناوری های نوین از جمله AI به زودی جهت تغیرات جدی در کسبوکارها خواهد شد و محصولات و خدمات همکاران سیستم نیز مبتنی بر این فناوریها به روز رسانی شده و گسترش خواهند یافت. به این علت، ما با مقصد پاسخگویی به نیازهای کسب و کاری مشتریان بر آن هستیم تا در سال ۱۴۰۳ به کاربردی کردن این فناوریها بپردازیم و آنها را در نسل تازه محصولاتمان بهکار بگیریم.
- گسترش خدمات رایانش ابری
مدیرعامل همکاران سیستم در خصوص گسترش خدمات رایانش ابری شرکت او گفت: «ابرآمد در سال ۱۴۰۳، ۸۰۰ مشترک تازه جذب خواهد کرد. پلتفرم ابری که از با اهمیت ترین محصولات این شرکت است در سال تازه اراعه خواهد شد.» او این چنین خبرداد که در حوزه راهکاران ابری، ۹۰۰ مشترک اضافه و ۶۵ درصد مشتریان تازه از طریق راهکاران ابری جذب خواهند شد.
- گسترش و توانمندسازی اندوختههای انسانی
عزیزاللهی در این خصوص او گفت:«عمدهترین علت پیروزی همکاران سیستم، وجود اندوخته انسانی متخصص است. در این مسیر در سال ۱۴۰۳ با تمرکز بر بالابردن سطح تخصص بدنه سازمان، گسترش ظرفیتهای تخصصی و مهارتی و این چنین قابلیتهای مدیریتی، به جستوجو پیشبرد موفق استراتژیها و برنامههای تعریفشده هستیم.»
- قیمتآفرینی برای مشتری و خلق توانایی مطلوب
عزیزاللهی در جمعبندی سخنان خود او گفت: «۱۳۰ هزار مشتری ثروت عظیمی برای همکاران سیستم به حساب می اید. همکاران سیستم مدام پیروزی مشتری و ماندگاری او را مقصد خود قرار داده و در راستای تحقق این مقصد تلاش تعداد بسیاری کرده است.»
وی در آخر او گفت: «خدمات حمایتکه در طیف گستردهای توسط نیروی متخصص در سطح سرزمین اراعه میشود، نقطه قوت ما است که بتوانیم پاسخگویی سریعی به تغییرات و نیازهای بازار داشته باشیم که همین نوشته وجه اختلاف همکاران سیستم در بازار است که مطمعن مشتریان را به خوبی جلب کرده است.»
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار