کدام مناظره های تلویزیون زیاد تر تماشاگر داشت؟_خبرخوان

علی باقری
4 Min Read


به گزارش خبرخوان

به گزارش ، احمد خورشیدی، مدیرعامل تلویزیون تعاملی تلوبیون با وجود در برنامه «زمانه» با اجرای المیرا شریفی مقدم  در جواب به این که آیا داده‌هایی وجود دارد که نشان دهد کدام مناظره پربیننده‌تر بوده است، گفت: ما در طی ۱۲ ساعت تازه نزدیک به دو میلیون مخاطب داشته‌ایم که برای دیدن کل محتوا به تلوبیون مراجعه کردند و عدد پیک مناظره که کاربران بسیاری را با خود به همراه داشته عدد ۱۳۷ هزار، ۱۴۵ هزار و ۱۷۳ هزار هست که مربوط به مناظره سوم است که مخاطبان به طور زنده مراجعه می‌کردند و این عدد، عدد خوبی است و معادل جذابیت یک فوتبال خوب است. همیشه پیک‌های ورزشی اینقدر مخاطب داشته و عدد بالای ۱۵۰ هزارتا مربوط به فوتبال  یا رویدادهای خاص ورزشی بوده است. این عدد در رابطه پخش همزمان است و درمورد آرشیو زیاد تر هم می‌شود.

اغاز پخش سریالی با بازی هدایت هاشمی از امشب_خبرخوان
ادامه مطلب

خورشیدی در جواب به این که از بین شبکه‌های اجتماعی کدام شبکه در این زمان بازدید بسیاری داشته است؟ اظهار کرد: قاعدتا شبکه‌های اجتماعی بازدیدهای بسیاری دارند، در بین اینها اینستاگرام بازدید بسیاری دارد و درصدی از مصرف محتوا در آنجا اتفاق می‌افتد. مطلب‌رسان‌های داخلی هم همین‌طور. مصرف محتوای نامزدها به طور دقیقه هست اما از نظر مصرف محتوا در تلوبیون هم اختلاف مصرف سه نامزدی که در نظرسنجی‌ها بالاتراند زیاد نیست و اعدادی که مصرف می‌شود مشخص می کند زیاد به هم نزدیک است و خب به هر حال هر فردی که زیاد تر تشکیل محتوا داشته و جدی‌تر داخل این عرصه شده قاعدتا مصرفشان هم زیاد تر شده است.

او گفت: با آخر مناظره قطعات و ویدئوهای نامزدها به لحظه در کانال‌ها ارسال و به طور سه مدل توزیع می‌شود و در ادامه داده کاوی این که در فضای مجازی چه بر محتوای یک نامزد قبل به ستادها اراعه می‌شود و این چنین در تلوبیون حاضر است.

مستندی از معمار و هنرمند برجسته ایرانی، فرداشب در تلویزیون_خبرخوان
ادامه مطلب

خورشیدی با اشاره به وجود نامزدها در استودیوی تبلیغاتی تلوبیون هم یادآور شد که تا بحال پنج نامزد در این استودیو حاضر شده‌اند و نزدیک به ۸۱ مرتبه پخش زنده صورت گرفته است. این استودیوها ۲۴ ساعته در اختیار نامزدهاست و ساعت مشخصی ندارد.

او گفت: نامزدها ۴۶ تکه تشکیل محتوای اختصاصی و ۴۶ تکه هم پخش همزمان با آنتن داشته‌اند. این استودیوهای اختصاصی یک فرایند تازه را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار داده تا بتوانند همه آنچه که در فضای مجازی و چه در تلویزیون نیاز هست پخش شود، را پخش کنند.

بسته خبری صداوسیما| تکلیف یلدای اختصاصی تلویزیون روشن شد/برگشت «مستوران» به آنتن با خلاصه فصل اول
ادامه مطلب

مدیرعامل تلویزیون تعاملی تلوبیون با گفتن این که وبسایت تلوبیون ۵۲ میلیون کاربر سالانه دارد، او گفت: او گفت و گو رجوع مردم از موتورهای جست‌و جو یک او گفت و گو جدی است. در اینجا این امکان به نامزدها داده می‌شود که خودشان را در معرض موتورهای جست ‌و جو قرار بدهند.

دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار

اخبار تکنولوژی

اخبار اقتصادی

در سایت خبری خبرخوان آخرین اخبارحوادث,سیاسی,فرهنگ وهنر,اقتصاد و تکنولوژی,دفاعی,ورزشی,ایران,جهان را بخوانید.

اخبار فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

اخبار سلامتی



منبع

Share This Article