به گزارش خبرخوان
به گزارش ، محمدجواد حقپرست مدیر واحد فضای مجازی رادیو محرم ضمن اظهار این خبر، فرمود: این اولین بار است یک شبکه رادیویی میتواند این حجم از مخاطب را داشته باشد.
او گفت: نحوه احصای تعداد شنوندگان این شبکه رادیویی فقط از طریق نرمافزار کاربردی ایرانصدا به دست آمده است. در حالی که آمار دیگر شنوندگانی که از طریق رادیونما، رادیوهای آنالوگ در خودروها و خانه ها و رادیوهای دیجیتال، این موج رادیویی را در ایام محرم برای شنیدن انتخاب کردهاند، قابل احصا نبوده و قطعا تعداد شنوندگان این شبکه رادیویی به مراتب زیاد تر است.
حقپرست خاطرنشان کرد: هر مخاطبی که از طریق ایرانصدا حداقل ۳ دقیقه شنونده این موج باشد به گفتن یک مخاطب محاسبه شده و این مهم بدین معناست که رادیو محرم در این بازه وقتی فقط از طریق نرمافزار ایرانصدا بیشتر از ۷۵ میلیون دقیقه شنیده شده است.
وی ضمن گفتن توضیحات حوالی تعداد شنوندگان رادیو محرم به دیگر حوزههای تحت مدیریت واحد فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در بستر فضای مجازی، میانگین بازدید مخاطبان از پستهای روزانه شبکههای اجتماعی گوناگون زیاد دیدنی بوده و بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر در صفحات فعال رادیو محرم در فضای مجازی، ما را جستوجو میکنند.
مدیر فضای مجازی رادیو محرم خبرداد که به پشتیبانی همکاران این واحد در عرصه تشکیل محتوای حسینی بیشتر از ۲۰۰ تاثییر در قالبهای استوری موشن، عکس نوشته و ویدئو کلیپ مداحیهای فاخر، طراحی، تهیه و انتشار کردهایم.
بیشتر از ۱۲۰۰ پوستر با موضوعاتی از مجالس عزاداری شهرستانها، تصاویر نوگلان حسینی، معارفه کتب عاشورایی و پوسترهایی با نوشته امام حسین (ع) و ماه محرم الحرام در رادیونمای رادیو محرم به نمایش درآمده است.
در پخش زنده تصویری، برنامههای «شور شیدایی» رادیو محرم در دو نوبت صبح و عصر و این چنین تصاویر زنده از عتبات عالیات و ذوات مقدسه در روبیکا، نزدیک به ۲ میلیون بار دیده شده است.
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار
منبع