به گزارش خبرخوان
تپسی اظهار کرده با اضافه شدن کسبوکارهای تازه به سوپراپ خود و تشکیل زمان برای گسترش سرویس ارسال مرسوله سریع، روی گسترش این قسمت تمرکز میکند.
به گزارش روابطعمومی تپسی، بهجستوجو انتشار کردن صورتجلسه هیئتمدیره شرکت تپسی مبنی بر توقف فعالیت شرکت «نوآفرینان رادمان پارس» که با نام تجاری «تپسی پک» بین کاربران شناخته میشد، تپسی خبرداد باتوجهبه نیاز کسبوکارهای تازه سوپراپ تپسی به ارسال سریع مرسولات و وجود فرصتی قابلدقت برای رشد در این حوزه، تصمیم گرفته بر گسترش ارسال سریع تمرکز کند و ارسال مرسوله برنامهریزیشده را در سال پیش رو از برتریهایش بیرون بکشد.
«نوشین خطیب»، مدیر اجرایی قسمت ارسال مرسوله تپسی، دراینباره او گفت: «ما در سهماهه اول امسال رشد زیاد خوبی در سرویس پیک سریع که شامل دو محصول اتوپیک (ارسال مرسوله با ماشین) و موتوپیک (ارسال مرسوله با موتور) است رقم زدیم. در سهماهه اول امسال، ناوگان موتور ما دوبرابر شده و هر موتورسوار، نسبت به آخر سال قبل ۴۰ درصد مرسوله بیشتری با تپسی جابهجا کرده است. تعداد ارسال مرسوله ما در هفته سهبرابر شده و برآورد میکنیم با رشدی که تا امروز در این قسمت توانایی کردهایم، تا آخر سال به سهم بازار قابلتوجهی برسیم.»
مدیر اجرایی پیک تپسی با اشاره به تبدیل شدن تپسی به سوپراپ و اضافه شدن کسبوکارهای تازه، او گفت: «کسبوکارهای جدیدی که قرار است به سوپراپ تپسی اضافه شوند، زیاد تر بر پایه ارسال سریع محصول می باشند و این فرصتی اختصاصی برای ما فراهم میکند که بتوانیم پاسخگوی تقاضای بیشتری از این قسمت بازار باشیم. برای همین نوشته و با مقصد پشتیبانی به سرویسدهی بهتر کسبوکارهای تازه گروه تپسی، تصمیم گرفتیم روی گسترش سرویس ارسال سریع متمرکز شویم.»
نوشین خطیب افزود: «همان گونه که در پیامک خبررسانی به کاربرانمان هم پافشاری کردیم، کسبوکارها و افرادی که تا بحال مشتری تپسیپک بودهاند، میتوانند هم چنان از خدمات ارسال مرسوله تپسی در قالب اتوپیک و موتوپیک منفعت گیری کنند.»
پیشازاین نیز مدیرعامل تپسی در نشست خبری این شرکت اظهار کرده می بود در نظر دارد زیرساختهای لجستیکی گروه تپسی را تحکیم کند تا بتواند کیفیت سرویسدهی را در کسبوکارهای این گروه افزایش بدهد. هدفی که به نظر میرسد با کنار هم قرارگرفتن سه کسبوکار پیک تپسی، الوپیک و زپ، امکان تحقق آن زیاد است.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار