قانون تازه FTC به جنگ با نقد جعلی محصولات با هوش مصنوعی می‌رود_خبرخوان

قانون جدید FTC به جنگ با نقد جعلی محصولات با هوش مصنوعی می‌رود


به گزارش خبرخوان

کمیسیون تجارت فدرال (FTC) قانون جدیدی تصویب کرده است که انتشار کردن بازدید‌های جعلی و تشکیل هوش مصنوعی محصولات گوناگون را ممنوع می‌کند. این قانون کسب‌و‌کارها را از خرید بازدید‌های محصول که بیانگر احساسات خاص، خوب یا بد می باشند، منع می‌کند.

FTC در بیانیه‌ای مطبوعاتی، قانون نهایی خودش را که به‌جستوجو اعلامیه‌های بسیاری از سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به‌ دست آمده، فرمود. نسخه نهایی این قانون تعدادی از فعالیت‌های مربوط به جعل بازدید‌های محصول را به راه حلهای گوناگون ممنوع می‌کند.

ممنوعیت‌های نقل‌شده برای بازدید محصول در قانون FTC

قانون تازه FTC به جنگ با نقد جعلی محصولات با هوش مصنوعی می‌رود_خبرخوان ۹

برای مثال، مطابق این قانون منفعت گیری از نقدهای افرادی که وجود خارجی ندارند (همانند نظرات تشکیل هوش مصنوعی) یا افرادی که توانایی واقعی از محصول ندارند، ممنوع است. این چنین شرکت‌ها دیگر نمی توانند برای خرید بازدید‌هایی که احساسات خاصی، مثبت یا منفی، درمورد محصولی را منتقل می‌کنند، هزینه‌ای پرداخت کنند. علاوه‌براین، کارمندان شرکت‌ها بدون اشاره به ربط خود با شرکت، نمی توانند نظراتشان را ثبت کنند.

درنهایت، این قانون شرکت‌ها را از حذف بازدید‌های منفی یا عمل (قانونی یا غیرقانونی) برای جلوگیری از ثبت آن‌ها منع می‌کند. علاوه‌بر‌این، شرکت‌ها نمی توانند برای رشد صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی و خرید فالوور یا بازدید توسط بات‌ها، هزینه پرداخت کنند.

1723898671 524 قانون تازه FTC به جنگ با نقد جعلی محصولات با
قانون تازه FTC به جنگ با نقد جعلی محصولات با هوش مصنوعی می‌رود_خبرخوان ۱۰

«لینا خان»، رئیس FTC درمورد این قانون می‌گوید:

«بازدید‌های جعلی نه‌تنها زمان و پول مردم را هدر خواهند داد، بلکه بازار را آلوده می‌کند و کسب‌و‌کارها را از رقابت صادقانه دور می‌کنند. با تحکیم مجموعه ابزارهای FTC برای مبارزه با تبلیغات فریبنده این قانون از آمریکایی‌ها در برابر فریب محافظت می‌کند، کسب‌و‌کارهایی را که به روشهای غیرقانونی سیستم‌ها را فریب خواهند داد، هشیار می‌کند و بازارهایی را ترویج می‌‌دهد که منصفانه، صادقانه و رقابتی می باشند.»

قانون نهایی FTC که با ۵ رأی موافق و بدون رأی منفی تصویب شد، ۶۰ روز بعد از انتشار کردن اولیه خود اجرا خواهد شد. حداکثر جریمه تعیین‌شده برای هر تخلف نیز ۵۱۷۴۴ دلار در نظر گرفته شده است.

دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار

در سایت خبری خبرخوان آخرین اخبارحوادث,سیاسی,فرهنگ وهنر,اقتصاد و تکنولوژی,دفاعی,ورزشی,ایران,جهان را بخوانید.

اخبار تکنولوژی

اخبار اقتصادی

اخبار فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

اخبار سلامتی