به گزارش خبرخوان
طی چند روز قبل، برخی کاربران یوتوب از سختترشدن ردکردن تبلیغات در این پلتفرم شکایت کرده بودند. گوگل اکنون رسماً این نوشته را تکذیبکرده و میگوید که برای این دکمه چند تحول در نظر گرفتهشده است.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit اخیراً با انتشار کردن عکس زیر اظهار کرده می بود که یوتوب اکنون روی صفحه نمایش ویدیو مستطیلهای مشکیرنگی را مشخص می کند که دکمه ردکردن تبلیغات (Skip ad) را مخفی میکنند. بعد از آن نشریه Android Police نیز در گزارشی او گفت که یوتیوب دکمه ردکردن تبلیغات را روی نسخه موبایل نشان نمیدهد یا در آخرین لحظات مشخص می کند.
توضیح یوتوب درمورد مشکل دکمه ردکردن تبلیغات
اما یوتیوب با ارسال بیانیهای به The Verge اظهار کرده که دکمه Skip حذفنشده و فقط برخی عناصر نمایش تبلیغات را تحول داده است. سخنگوی یوتوب در این بیانیه میگوید:
«YouTube دکمه ردکردن تبلیغات را مخفی نمیکند. در تبلیغاتی که میتوان آنها را رد کرد، دکمه همانند همیشه بعد از ۵ ثانیه ظاهر میشود.»
در رابطه تغییرات مذکور نیز حرف هایشده که یوتوب «عناصر حاضر در پلیر را افت میدهد» تا «بینندگان توانایی بهتری با تبلیغات داشته باشند.» با این تغییرات، کاربران در دسکتاپ و موبایل امکان پذیر برای ردکردن تبلیغات یک تایمر شمارش معکوس را مشاهده کنند که در پایین صفحه ظاهر میشود.
به این علت دکمه Skip حذف نمیشود، اما به گمان زیادً ظاهر آن تحول اشکار خواهد کرد.
در انتهای این بیانه حرف هایشده:
«یوتیوب بهروزرسانیهای سالانهای را اراعه میکند که توانایی مدرنتر و همهجانبهتری از تماشای ویدیو را فراهم میکند و در عینحال نحوه تماشا ویدیوها را بهبود میبخشد. در راستای این بهروزرسانیها، توانایی تبلیغات نیز در سراسر پلتفرم ما در حال تکامل است.»
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار