به گزارش خبرخوان
اراعه نسخه فیسلیفت چانگان CS55 پلاس در چین اغاز شده است. این ماشین محصول وارداتی سایپا است؛ به همین علت موردتوجه علاقهمندان قرار گرفته است. چانگان CS55 پلاس در بازار ایران با خودروهایی نظیر لاماری ایما و فونیکس FX رقابت میکند. تا این مدت اشکار نیست چانگان CS55 پلاس فیسلیفت نیز سایپا به بازار ایران میآید یا خیر.
تغییرات محدودی در این ماشین مشاهده میکنیم؛ جلوپنجره این ماشین مقداری تحول کرده و اکنون به مدل قدیمی چانگان Uni-K شباهت دارد. این جلوپنجره اکنون همرنگ بدنه است. سپر جلو اصلاح شده است و قطعات کرومی به آن اضافه شدهاند. دیسکهای ترمز ماشین جدیدتر و بهتر از قبلاند. در قسمت عقب نیز سپر و خروجیهای اگزوز بهروزرسانی شدهاند.
کابین چانگان +CS55 فیسلیفت، تحول بسیاری نکرده است. قسمت جداکننده تزیینات داخلی ماشین مقداری بازتر از قبل طراحی شدهاند. درعینحال، همان نمایشگر ۱۰.۲۵ و ۱۲.۳ اینچی قبلی نقش کلاستر و صفحهنمایش مرکزی ماشین را ایفا میکنند.
چانگان CS55 پلاس فیسلیفت ۴۵۳۹ میلیمتر طول، ۱۸۶۵ میلیمتر عرض، ۱۶۸۰ میلیمتر ارتفاع و ۲۶۵۶ میلیمتر فاصله محوری دارد. سیستم تعلیق جلو از نوع مکفرسون و سیستم تعلیق عقب آن از نوع مولتیلینک یا چنداتصاله است. حداقل فاصله این ماشین از سطح زمین ۱۷۱ میلیمتر و باک آن نیز ۵۵ لیتر است.
موتور تازه برای چانگان CS55 پلاس فیسلیفت
چانگان CS55 پلاس فیسلیفت از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر تازه با کد JL473ZQD Blue Core منفعت میبرد. این موتور ساختار همه آلومینیومی دارد و حداکثر ۱۹۲ اسببخار قوت و ۳۱۰ نیوتنمتر گشتاور آزاد میکند. گیربکس هفتسرعته اتوماتیک نیز ماموریت انتقال قوت را در این ماشین بر مسئولیت دارد. حداکثر شدت چانگان CS55+ فیسلیفت ۱۹۰ کیلومتربرساعت و میانگین مصرف سوخت آن نیز ۶.۹۴ لیتربرصد کیلومتر است.

همراه چانگان CS55+، چانگان Uni-V و چانگان Lamore نیز فیسلیفت شدهاند. چانگان Uni-V اکنون به پیشرانه ۱.۵ لیتری جدیدی تجهیزشده است که بهجای ۱۸۸ اسببخار قوت، ۱۹۲ اسببخار قوت آزاد میکند. گشتاور آن نیز از ۳۰۰ نیوتنمتر به ۳۱۰ نیوتنمتر افزایش یافته است. سدان چانگان لامور نیز که تا پیش از این فقط با پیشرانههای هیبریدی اراعه میشد، اکنون با موتور بنزینی نیز در دسترس است.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار