به گزارش خبرخوان
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین همایش تخصصی راهکارهای سازمانی همراه اول همزمان با نمایشگاه بین المللی زمان های اندوخته گذاری در مشهد برگزار شد؛ رویدادی که با مقصد معارفه خدمات ارتباطی پیشرفته این اپراتور برای سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ طراحی شده می بود و اغاز فصل تازه ای از تعامل مستقیم همراه اول با مشتریان راهبردی در سطح استان ها را رقم زد.
همراه اول نخستین همایش تخصصی راهکارهای سازمانی خود را در هتل میثاق مشهد با وجود جمعی از مدیران حوزه کسب و کار سازمانی از جمله فاطمه سوداگری (رییس اداره گسترش بازار سازمانی)، محمد گودرزی (رییس اداره فروش راهکارهای سازمانی)، مریم رضاپور (رییس اداره مگاپروژه های سازمانی)، مریم صفایی (رییس اداره حمایتفنی سازمانی)، امید استادرحیمی (رییس اداره گسترش محصولات و خدمات سازمانی) و حسن آذری نصرآباد (مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی) برگزار کرد و ضمن اراعه راهکارهای تخصصی، در پنل تعاملی پایانی نیز پاسخگوی دغدغه ها و سوال های مخاطبان بودند.
در این اتفاقات، ضمن ترسیم جایگاه برتر همراه اول در بازار ارتباطات سرزمین، راهکارهایی نظیر سیمکارت های سازمانی، سیم پوز، بیسیم سازمانی آواک، شبکه های امن APN و MVPN، چتر دیتا، ابر همراهی، سرویس Call Signature و چت بات هوشمند همیار نیز معارفه شد.
قسمت هایی از همایش به اراعه توانایی موفق همکاری ایرانخودرو خراسان، مرور مگاپروژه های ملی همراه اول در حوزه هایی نظیر انرژی و سلامت، و نیز تشریح پروژه هوشمندسازی مشهد با همکاری سه جانبه با استانداری و شهرداری تعلق داشت.
همایش با پنل تعاملی سوال و جواب به آخر رسید؛ بخشی که شراکت پرشور حاضران نشان داد تعامل نزدیک و او گفت و گوی مستقیم با مشتریان راهبردی، هم چنان یکی از کلیدی ترین ارکان راهبرد همراه اول در مسیر تحول دیجیتال است.
این چنین توانایی موفق همکاری ایرانخودرو خراسان با همراه اول و دستاوردهای پروژه هوشمندسازی مشهد، از دیگر قسمت های کلیدی همایش می بود.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار
منبع