به گزارش خبرخوان
به گزارش خبرنگار فرهنگی ، سال قبل می بود که رامبد جوان سپس از زمانها سکوت را ناکامی و درمورد «خندوانه» و صداوسیما سخن بگوییدهایی کرد. یقیناً چند هفته قبل هم مسئلهای درمورد «۱۰۰۱» تلویزیون نقل کرد که با عکس العملهایی همراه شد.
او که پیشتر وعده داده می بود برنامهای با حال و هوای «خندانندهشو» را به فضای پلتفرمهای آنلاین بیاورد، اینبار «کارناوال» را روی میز تشکیل برده است.
«کارناوال» نخستین رئالیتیشوی جوان در شبکه نمایشخانگی است و قرار است با ساختاری مسابقهمحور و تمرکز بر استندآپکمدی، مخاطبان را در فضایی شاد و پرنشاط همراه کند.
مطابق اظهار پلتفرم فیلمنت، این برنامه از تاریخ ۱۸ اردیبهشتماه داخل فاز تشکیل شده و در ۲۴ تکه تهیه خواهد شد. کارگردانی این پروژه بر مسئولیت رامبد جوان و تهیهکنندگی آن نیز به محمد شریفی سپرده شده است.
رامبد جوان در توضیحی درمورد این پروژه حرف های است: «ما در این برنامه، بزرگترین مسابقه استندآپکمدی را برگزار میکنیم. همه علاقهمندان، چه در داخل سرزمین و چه خارج از آن، از هر جنس و سن، میتوانستند با ارسال ویدیو در این رقابت شرکت کنند.»
پیشتر، «کارناوال» برای پخش نوروزی معارفه شده می بود که در «استودیو هشت» رامبد جوان درمورد این برنامه تازه توضیحاتی داد و از همان روز گمانهزنیها اغاز شد و نهایتاً این برنامه را به گفتن اختصاصی ایام نوروز نمایشخانگی اظهار کردند؛ اما عدم تحقق این وعده و تأخیر در اغاز رسمی پروژه، انتقاداتی را در فضای رسانهای به همراه داشت.
این اتفاق بار دیگر لزوم شفافیت در اظهار برنامهها از سوی پلتفرمهای پخشکننده و روابط عمومیها را یادآوری میکند که هم جلوی گمانهزنیها گرفته شود و هم تاریخ پخش برنامهها و سریالها چه در نمایشخانگی و حتی تلویزیون دقیق و به دور از هر پروپاگاندای رسانهای نقل شود. قضیهای که در صورت تکرار، مطمعن مخاطب را نسبت به محصولات رسانهای با چالش روبه رو میکند.
با این حال، به نظر میرسد پروژه «کارناوال» با اغاز رسمی خود، گامی تازه در عرصه سرگرمی نمایشخانگی خواهد می بود؛ گامی که اگر به درستی برداشته شود، میتواند برگ برندهای دیگر در کارنامه رامبد جوان رقم بزند.
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار
منبع