به گزارش خبرخوان
به گزارش خبرنگار فرهنگی ، دو سه روزی است برخی از رسانهها به یک حرکت شگفت فیلیمو عکس العمل نشان دادهاند، حرکتی که در راستای قیمتگذاری اشتراکهای این پلتفرم است و بین قیمت این پلتفرم و پلتفرم قبلی حداقل ۷۰ درصد گرانی اتفاق افتاده است (اشتراک سهماهه عادی با تبلیغ ۴۹۸ هزار تومان و اشتراک سهماهه بدون تبلیغ ۸۴۸ هزار تومان).
در حالی که برخی از پلتفرمهای جهانی بر پایه یک علتو استدلال اجتماعی، فرهنگی و هنری و حتی اقتصادی پیش میروال فیلیمو بهیکباره او گفت و گو تعلق اشتراک بدون نمایش تبلیغ پیش میآورد و یک قیمت شگفت نقل میکند.
ناگفته نماند این اتفاق خودش بهتنهایی موجی از مخاطبان را بهسمت منفعت گیری غیرقانونی از برنامهها، سریالها و فیلمهای رسانههای صوت و عکس فراگیر سوق میدهد.
پیگیریها از انجمن صنفی ویاودیها که طبق معمولً بهگفتن یک مجموعه تصمیمگیر خصوصاً در حوزههای اقتصادی ورود میکند به این نتیجه رسید که قرار است در ابتدای هفته آینده این نوشته را در هیئت مدیره مورد بازدید قرار دهند.
این خبر را محمدمهدی عسگرپور بهگفتن دبیر انجمن صنفی ویاودیها در اختیار خبرنگار تسنیم قرار داد.
یقیناً انتظار میرود معاونت اقتصادی سازمان تنظیم و مقررات صوت و عکس فراگیر در فضای مجازی (ساترا) هم به این نوشته ورود کند؛ هم او گفت و گو قیمتگذاری اشتراکها، اکران آنلاین با هزینه شگفت ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی و هم تبلیغات بدون حساب و کتاب چه ابتدای هر برنامه و سریال و فیلمی و هم چه در جریان پخش سریال با بیلبوردهای جعلی مجدّانه در دستور کار قرار بگیرد.
حتی این مسیر به حالت نابسامان و روال بیقانونی در شبکه نمایش خانگی و دیگر پلتفرمها هم پشتیبانی میکند این مسیر را در دستور کار قرار دهند. اگر مجامع رسمی و اتحادیههای صنفی ورود نکنند این نوع حرکتهای شگفت به یک بدعت در دیگر بسترها هم تبدیل خواهد شد.
پیش از این هم درمورد تبلیغات در نمایش خانگی و نوع قیمتگذاری اشتراکهای پلتفرمها او گفت و گو بوده و انتقادهای تعداد بسیاری نقل شده است.
انتهای مطلب/+
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار
منبع