[ad_1]
به گزارش خبرخوان
اپل در تازه ترین عمل خود یک چتبات هوش مصنوعی را برای پشتیبانی به کارکنان فروشگاههای خود طراحی کرده تا به آنها در فرایند فروش محصولات پشتیبانی کند.
به گزارش 9to5mac، چند هفته بعد از ادغام یک چتبات هوش مصنوعی در اپلیکیشن Apple Support برای پشتیبانی به مشتریان، اپل قدم تازهای در گسترش چتباتهای خود برداشته است. این شرکت چتباتی با نام Asa را معارفه کرده که کارکنان اپل استور اکنون میتوانند سوالهای خود را با آن نقل کنند و اطلاعات بیشتری درمورد محصولات اپل به دست آورند تا توانمندیهای فروششان بهبود اشکار کند.
چتبات هوش مصنوعی Asa برای پشتیبانی به کارکنان اپل استور طراحی شده است
این چتبات هوش مصنوعی بهزودی به طور گسترده در اپلیکیشن داخلی اپل با نام SEED در دسترس قرار خواهد گرفت. کارکنان فروشگاهی برای یادگیری زیاد تر درمورد اپل و محصولاتش از این اپلیکیشن منفعت گیری میکنند و بهطورکلی کارکرد آن همانند به یک ابزار آموزشی است.
بر پایه اسکرینشاتهای انتشار شده، این چتبات میتواند به کارکنان پشتیبانی کند تا زیاد تر با مزایای اپل آشنا شوند، درمورد کاربردهای گوناگون آیفون اطلاعات بیشتری کسب کرده و موارد بیشتری را بازدید کنند. کارکنان این چنین آزاد می باشند هر پرسشی که بخواهند از آن بپرسند. این قابلیت هماکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد.
هرچند که این چتبات در دسترس عموم قرار نخواهد گرفت، اما این چنین کاری از سوی اپل برای راحتتر کردن کار کارمندان فروشگاهها زیاد قابلدقت است. این ابزار به کارکنان تازهکار فروشگاهها پشتیبانی خواهد کرد تا سریع تر به دانش ملزوم دست اشکار کنند. زمانبندی اراعه این چتبات نیز با زمان اراعه آیفون ۱۷ هماهنگ شده است.
اپل تا این مدت یک چتبات هوش مصنوعی همانند جمینای و ChatGPT را به بازار اراعه نکرده است. شایعه ها تازه حکایت از آن دارد که اپل با گوگل داخل همکاری شده تا از قوت چتبات هوش مصنوعی جمینای برای حمایتاز قابلیتهای آینده دستیار صوتی سیری منفعت گیری کند.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار
[ad_2]
