[ad_1]
به گزارش خبرخوان
اسنپپرو، سرویس اشتراک حرفهای سوپراپ اسنپ، اکنون با بیشتر از یک میلیون کاربر در ۲۹ شهر سرزمین فعال است. بنا بر اظهار «میثم ملاشریفی»، معاون بازاریابی گروه اسنپ، این سرویس میتواند تا سقف ۵ میلیون تومان جهت صرفهجویی در هزینههای ماهانه کاربران شود.
این روزها که منفعت گیری از خدمات آنلاین فراگیر شده، سرویسهای اشتراکی همانند اسنپپرو نقش مهمی در افت هزینههای کاربران ایفا میکنند.
ملاشریفی، درمورد حالت جاری اسنپپرو میگوید: «امروز بیشتر از یک میلیون نفر مشترک اسنپپرو می باشند و این عدد مشخص می کند که این سرویس توانسته جایگاه خود را در بین کاربران اشکار کند. مقصد ما این است که گروههای بیشتری از کاربران با مزایای اسنپپرو آشنا شوند و توانایی متغیری از خدمات سوپراپ داشته باشند. در سرویسهای شبیه جهانی همانند اوبر از ۱۷۱ میلیون کاربر فعال، ۳۶ میلیون نفر از اوبر وان یا اشتراک حرفهای اوبر منفعت گیری میکنند و این عدد مشخص می کند که اسنپپرو همچنان ظرفیت رشد دارد.»
بنابراعلام او، قسمت بزرگی از جامعه کاربران اسنپ تا این مدت به اسنپپرو نپیوستهاند و ظرفیت رشد این سرویس زیاد بالاست. کمپین «پرو حالش رو ببر» که از ۲۲ شهریور اغاز شدهاست و تا ۴ مهر ادامه دارد، دقیقاً بر همین نقطه متمرکز است و تلاش میکند مسیر کاربران را برای عضویت در اشتراک پرو هموارتر کند.
صرفهجویی در هزینهها تا سقف ۵ میلیون تومان
به حرف های معاون بازاریابی گروه اسنپ، کاربران اسنپپرو میتوانند تا سقف ۵ میلیون تومان در ماه هزینههای خود را افت دهند: «این چنین قابلیتی بهاختصاصی برای افرادی که بهطور مداوم از خدمات آنلاین منفعت گیری میکنند، میتواند تفاوت ملموسی در هزینههای ماهانه تشکیل کند. کاربران این سرویس از ابتدای اغاز بهکار آن تا امروز در کل بیشتر از هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان در هزینههای خود در ۵ سرویس ماشین، غذا، سوپرمارکت تحویل سریع، فروشگاه و پزشک و مشاور صرفهجویی کردهاند؛ رقمی که عکس ملموسی از تاثییر این پلتفرم بر زندگی روزمره میلیونها کاربر اراعه میکند.»
تخفیفها و مزایای متنوع برای صرفهجویی در هزینههای روزانه
اسنپپرو که بهگفتن سرویس اشتراک حرفهای سوپراپ اسنپ در سال ۱۴۰۲ معارفه شد، اکنون توانسته جایگاه اختصاصیای بین کاربران اشکار کند. این سرویس به کاربران امکان میدهد در منفعت گیری روزمره از خدمات سوپراپ، از مزایای مالی بسیاری منفعتمند شوند.
بر پایه اظهار اسنپ، مشترکان پرو میتوانند از تخفیف در سفرهای درونشهری منفعتمند شوند و هزینه سفرهای روزانه خود را افت دهند. این چنین در سرویسهای خواست غذا و سوپرمارکت از ارسال رایگان یا ارزانتر منفعت گیری کنند. افزونبر این، مشترکان میتوانند از مشاوره پزشکی و روانشناسی با تخفیف منفعت گیری کنند که تنها اختصاصی به اسنپپرو است و سرویسهای شبیه جهانی این امکان را ندارند.
تواناییهای جهانی اشتراکهای پرو
در خاورمیانه، سوپراپ «کریم» با «کریم پلاس» خدمات شبیهی اراعه میدهد؛ همانند برگشت نقدی، ارسال رایگان غذا و سوپرمارکت و تخفیف در خدمات و تعمیرات در منزل و منفعت گیری از دوچرخه. یقیناً امکانات این سرویس اشتراکی در هر سرزمین متفاوت است و قیمتها هم بسته به منطقه تحول میکند.
سوپراپ «طلبات» که در کشورهای کویت، بحرین، عمان، اردن، قطر، مصر، عراق و امارات متحده عربی فعال است، با «طلبات پرو» امکان ارسال رایگان نامحدود از رستورانها و سوپرمارکتها را فراهم کرده و تخفیفهای اختصاصی «طلبات مارت» را اراعه میدهد.
«اوبر وان» هم با هزینه ۹.۹۹ دلار در ماه یا ۹۶ دلار در سال، ارسال رایگان غذا و سوپرمارکت، تخفیف در سفرها و برگشت نقدی اراعه میدهد و در بیشتر از ۶۰۰ شهر فعال است. «لیفت پینک» هم در ایالات متحده آمریکا و کانادا با همان قیمت ماهانه، تخفیف سفر، برتری در سوار کردن مسافر و دسترسی به دوچرخه و اسکوتر با نرخ اختصاصی را فراهم میکند.
فعالسازی اشتراک اسنپپرو
مشترکان اسنپپرو به پیشنهادها و تخفیفهای اختصاصی در فروشگاههای پرو دسترسی دارند و در نهایت از حمایتاختصاصی هم منفعتمند خواهد شد و تواناییای سریع تر و آسانتر از خدمات سوپراپ اسنپ خواهند داشت.
فرآیند خرید و فعالسازی اشتراک اسنپپرو ساده است؛ کافی است کاربران داخل صفحه مهم سوپراپ شوند، گزینه «اسنپپرو» را انتخاب و یکی از بستههای یکماهه، سهماهه یا ششماهه را فعال کنند. مزایا و تخفیفها بلافاصله بعد از خرید در حساب کاربر فعال خواهد شد.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار
[ad_2]
