[ad_1]
به گزارش خبرخوان
بعد از گذشت بیشتر از یک دهه، گوگل لوگوی خود را در همه محصولات و سرویسهایش بهروزرسانی میکند. بر پایه اعلامیه رسمی این شرکت، لوگوی تازه گرادیانی «G» بهگفتن نماد رسمی و سراسری گوگل معارفه شده است. این لوگو ابتدا در ماه مه در اپلیکیشن گوگل برای سیستمهای Android و iOS ظاهر شد، اما اکنون رسماً اظهار شده که این طراحی تازه در همه پلتفرمهای گوگل به کار گرفته خواهد شد. این نخستین تحول عمده لوگوی گوگل طی ۱۰ سال تازه به شمار میآید.
معارفه لوگوی تازه گرادیانی گوگل
لوگوی قدیمی که در سال ۲۰۱۵ معارفه شده می بود، شامل چهار رنگ قرمز، زرد، سبز و آبی بهصورت جداگانه می بود. در لوگوی تازه، این چهار رنگ مرزهای مشخصی ندارند و روشنایی آنها افزایش یافته است تا همخوانی بیشتری با لوگوی گرادیانی جمینای تشکیل شود. گوگل اظهار کرده است که این تحول، بازتابی از تحول شرکت در عصر هوش مصنوعی است و مشخص می کند که این برند در مسیر نوآوری و مدرنسازی هویت بصری خود حرکت میکند.
علاوهبر لوگوی «G» تازه، گوگل بهصورت بیسروصدا لوگوی Google Home را نیز تحول داده تا با ظاهر تازه هماهنگی داشته باشد. این عمل نشاندهنده تلاش گوگل برای تشکیل یکپارچگی طراحی بین سرویسها و اراعه تواناییای بصری هماهنگ به کاربران است.

مطابق اظهار گوگل، این تغییرات در ماههای آینده بهصورت گستردهتر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به این علت، کاربران بهزودی لوگوی گرادیانی تازه را در دیگر اپلیکیشنهای محبوب همانند Gmail ،Drive ،Meet و Calendar مشاهده خواهند کرد. این بهروزرسانیها نهتنها نمود بصری محصولات گوگل را ارتقا خواهند داد، بلکه نشاندهنده ضمانت این شرکت به اراعه توانایی کاربری مدرن و همگن است.
لوگوی گرادیانی تازه «G» قرار است به نماد مهم گوگل در همه پلتفرمها تبدیل شود و تواناییای یکپارچه و تازه برای کاربران رقم بزند. این تحول مشخص می کند که گوگل هم چنان در مسیر نوآوری و سازگاری با فناوریهای نوین، بهاختصاصی هوش مصنوعی، حرکت میکند.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار
[ad_2]
