به گزارش خبرخوان
هیوندای قرار است از خودرویی رونمایی کند که تا بحال مدلی همانند به آن را از این خودروساز کرهای ندیده بودیم. کانسپت هیوندای کریتر که مستقیماً فورد برانکو و جیپ رانگلر را مقصد قرار داده است، از کلاس XRT هیوندای و ظاهر خشن و لاستیکهای همهکاره آن منفعت میبرد. کانسپت کریتر در تاریخ ۲۰ نوامبر در نمایشگاه ماشین لسآنجلس رونمایی خواهد شد.
هیوندای کانسپت تازه خود را اینگونه توصیف میکند: «یک شاسیبلند آفرود جمعوجور که تجسم توانایی و سرسختی است». شرکت کرهای میگوید این یک کاوش در طراحی است که «از محیطهای سخت الهام گرفته شده» و قرار است روح ماجراجویی را به عکس بکشد.
طراحی هیوندای کریتر در آمریکا انجام شده است
هیوندای کریتر در استودیوهای کرهای این شرکت طراحی نشده، بلکه توسط مرکز فنی هیوندای آمریکا در ایروین کالیفرنیا طراحی شده است. مرکز فناوری هیوندای با ساخت خودروهای مفهومی غریبه نیست، اگرچه قسمتهای گوناگون آن در عرصه اثبات و اعتبارسنجی مهندسی این شرکت در ایالات متحده فعالیت دارند.
هیوندای با انتشار کردن مجموعهای از مطرحهای اولیه از کریتر رونمایی کرد. این مطرحها یک کراساوور افراطی را نشان خواهند داد که هیوندای میگوید برای تحکیم روحیه و استحکام حاضر در خودروهای تولیدی هیوندای XRT طراحی شده است.
اگرچه هیوندای پیش از این سه مدل XRT شامل آیونیک ۵، سانتا کروز و پالیسید را اراعه کرده است، اما کریتر کاملاً متفاوت است. هیوندای پیش از این تصمیم گسترش برند XRT با اراعه پالیسید XRT Pro را داشت، اما این مدل به هیچ وجه همانند به آن نیست. این شاسیبلند از دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی، سیستم تعلیق عالی و لاستیکهای همهکاره منفعت میبرد.

نسخهای از این مدل با لاستیکها و چرخهای واقعیتر میتواند برای تشکیل زیاد مناسب باشد. هیوندای با مدلهای N خود نشان داده که مایل به اراعه خودروهای قوی مناسب پیست است. کانسپت کریتر در مطرحهای اولیه همانند به یک هیولای شگفت به نظر میرسد، اما خودروی کانسپت واقعی میتواند برای وجود در مسیرهای بیابانی و رویدادهایی همانند باها ۵۰۰ عالی باشد.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار
