به گزارش خبرخوان
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بزرگترین آفت پیشروی رسانههایی همانند سازمان صدا و سیما، تکرار مفرط و عقب ماندن از قطار خلاقیت و نوآوری است. این نوشته نه تنها در تولیدات تازه، بلکه در نحوه اراعه محتوا نیز مشهود است.
در حالی که پخش مجدد نوستالژیهای قبل با پخش برنامهها و سریالهای خاطرهانگیز تفاوت دارد؛ چرا که بازپخش آثار قبل امکان پذیر هم چنان برای مخاطب جذابیتهایی داشته باشد، اما تکرار سوژهها و راه حلهای برنامهسازی، مخاطب را به کلی نسبت به آنتن تلویزیون نومید میکند.
بر پایه پیگیریهای خبرنگار تسنیم از فضلالله شریعتپناهی، مدیر تولیدات غیرنمایشی مرکز سیمرغ صداوسیما، برنامه «زندگی بعد از زندگی» برای پخش در ماه رمضان با یک فرمت و اتفاق تازه به آنتن بازخواهد گشت.او در خصوص حالت این برنامه او گفت: تا این مدت به یک مطرح جامع و کامل در فرم و ساختار تحول نرسیدهایم، اما قرار است تشکیل را انجام دهیم. ما به جستوجو یک کار تازه هستیم.
شریعتپناهی در ادامه به یکی از ایدههای تازه اشاره کرد و افزود: یک نمونه از این تغیرات این است که گمان دارد یکسری تواناییگرهای خارج از مرزها را در برنامه داشته باشیم. همه کوششمان را میکنیم که به یک کیفیت بالا برسیم؛ برای ما کیفیت مهمتر است و دوست داریم کاری که انجام میدهیم، اثری باکیفیت باشد.
با این حال، مدیر تولیدات غیرنمایشی پافشاری کرد که این تغییرات در حال بازدید می باشند و نمیتوان در خصوص زمانبندی نهایی بهصورت قطعی اظهارنظر کرد. چرا که تا این مدت به یک مطرح جامع و کامل نرسیدهایم.
او این چنین از پخش فصل تازه برنامه «آفتابگردون» الهام چرخنده در شبکه دو خبر داد.
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار
منبع
