به گزارش خبرخوان
تپسیفود و دیجیپی با مقصد تسهیل فرایند خرید کاربران، همکاری مشترکی را برای اراعه خدمات پرداخت اعتباری اغاز کردند. در پی این همکاری، گزینه «پرداخت با دیجیپی» به پلتفرم تپسیفود اضافه شده است تا کاربران بتوانند هزینه خواستهای خود را بدون پرداخت آنی و در قالب اقساط یا اعتبار ماهانه تسویه کنند.
با افزوده شدن سرویس پرداخت اعتباری دیجیپی به تپسیفود، کاربران میتوانند زمان ثبت خواست از رستورانها، کافهها، فروشگاههای پروتئینی و دیگر دستهبندیها، گزینه «پرداخت با دیجیپی» را انتخاب کرده و هزینه را از محل اعتبار خود بپردازند. این چنین دسترسی به خدمات تپسیفود از طریق سوپراپلیکیشن دیجیپی نیز برقرار شده است.
مدلهای پرداخت اعتباری
در این همکاری مشترک، دو روش پرداخت برای مدیریت هزینهها در اختیار کاربران قرار گرفته است:
- مدل چهار قسطه: در این روش، کاربر تنها یکچهارم مبلغ خواست را در لحظه خرید پرداخت میکند. سهچهارم باقیمانده از اعتبار دیجیپی کسر شده و طی سه ماه آینده توسط کاربر بازپرداخت میشود.
- مدل اعتبار ماهانه (BNPL): در این مدل، کاربر خریدهای خود را در طول ماه انجام میدهد و کل مبلغ را در ابتدای ماه سپس تسویه میکند.
ملزوم به ذکر است که برای منفعت گیری از این قابلیت، مقدار اعتبار فعال کاربر باید برابر یا زیاد تر از مبلغ نهایی خواست باشد. در صورتی که مبلغ خواست از اعتبار حاضر زیاد تر باشد، کاربر باید مابهالتفاوت را بهصورت آنلاین پرداخت کند.
کاربران برای مشاهده فروشگاهها و دستهبندیهایی که امکان پرداخت اعتباری در آنها فعال است، میتوانند به صفحه پلتفرم تپسیفود در سوپراپلیکیشن دیجیپی مراجعه کنند.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار
