فدوکس؛ سفری از رویا به حقیقت داستان یک برند سلامت محور ایرانی_خبرخوان

علی باقری
8 Min Read


به گزارش خبرخوان

جو دوسر بومی مناطق معتدل غرب آسیا و شرق اروپاست و از خانواده گندمیان. دانه جو دوسر سال‌ها است که در قولهای غذایی انسان جا گرفته و از طرفی، از گیاهان دارویی هم به حساب می اید سرشار از ریز مغذی ها و درشت مغذی ها است و طبعی معتدل دارد. در سال‌های زیاد دور هیچ زمان فردی فکر نمی‌کرد این گیاه سبز که سرشار از فوایدی مورد قیمت است، روزی به‌ شکل فراورده‌های گوناگون، به بین وعده یا صبحانه‌ای پرطرفدار تبدیل شود. در ادامه، درمورد جودو سر فرآوری شده فدوکس می‌خوانید.

 

فدوکس از کجا اغاز شد؟

در زمانه‌ای که موضوعاتی همانند کم تحرکی و مصرف خوراکی‌های تشکیل شده با قند مصنوعی بیشتر از هر زمان فرد دیگر ترویج یافته و به مشکلات سلامتی دامن می‌زنند، وجود محصولات غذایی سالم، با قند طبیعی و مقوی اهمیت تعداد بسیاری دارد. دقت به همین نوشته به ظاهر ساده که می‌تواند بر سلامت عمومی جامعه تأثیر بگذارد، نقطه شروعی برای اغاز راهی شد که فدوکس در میانه‌های آن است.

آخرین مطالب
اصرار رهبر انقلاب بر تحول در حوزه‌های علمیه_خبرخوان
ادامه مطلب

شرکت پویاپردازان میثاق با نام تجاری فدوکس که در سال ۱۳۹۶ برای تشکیل و فرآوری غلات گندم و جو تأسیس شده می بود، می‌توانست در این عرصه نقش مهمی ایفا کند. به این علت، فکر تشکیل اوتمیل‌های آماده به ذهن کارشناسان فدوکس رسید. این کارشناسان با تحقیق و بازدید‌های شبانه‌روزی توانستند به فناوری فرآوری جو دوسر دست یابند. به این ترتیب، فدوکس به تنها شرکتی در ایران تبدیل شد که این فناوری را در اختیار دارد و می‌تواند اوتمیل با طعم‌های گوناگون به گفتن صبحانه یا بین قولای خوشمزه برای همه اعضای خانواده تشکیل کند.

 

اوتمیل فدوکس؛ صبحانه‌ای کامل

پرک جو دو سر از دیرباز تا بحال روی میز صبحانه یا بین وعده اروپاییان دیده می‌شود. هرچند که زمان دقیق ورود این محصول به قولهای غذایی ایرانیان اشکار نیست اما بدون شک می‌توانیم زمان آن را به تحول سبک زندگی و رژیم غذایی افراد نسبت دهیم. صبحانه مدام برای ایرانیان وعده غذایی مهمی به ‌شمار می‌رفته که با تحول سبک زندگی و شاغل‌شدن همه افراد خانواده زمان کافی برای آماده‌سازی و مصرف این وعده مهم از بین رفت. اکنون، اگر بخواهیم این وعده را مجدد در رژیم غذایی ایرانیان بگنجانیم، هیچ ماده غذایی بهتر از جوی دوسر (اوتمیل) که منبعی غنی از انواع مواد معدنی، فیبر بتاگلوکان، پروتئین و دیگر مواد مغذی است، نخواهد می بود.

هرچند که پرک جو دوسر، به گفتن یک سوپر فود شناخته شده اما برخی افراد طعم آن را نمی‌پسندند. به این علت الزام داشت شرکت‌های تشکیل و فراوری‌کننده داخلی، برای رقابت با نمونه خارجی، در طعم محصولات خود خلاقیت به خرج بدهند. در نتیجه، فدوکس در این عرصه پیش‌قدم شد و بین‌قولهای تهیه‌شده از جو دوسر را با طعم‌ها و کاربردهای گوناگون به بازار اراعه کرد.  محصولات فدوکس با در نظر گرفتن این موضوعات تشکیل و به بازار اراعه خواهد شد. بین قولهای جو دوسر فدوکس به طوری فرآوری و تشکیل خواهد شد که هر فردی با هر ذائقه‌ای بتواند یکی از آنها را انتخاب کند. اوتمیل‌های فدوکس که اکنون به محصولاتی محبوب در قفسه صبحانه فروشگاه‌ها تبدیل شده‌اند، عبارت‌اند از: اوتمیل خرما و بادام – اوتمیل با طعم دارچین – اوتمیل عسل و بادام – اوتمیل خرما و پسته – اوتمیل با طعم وانیل – اوتمیل با طعم ماسالا –  اوتمیل با طعم زنجبیل – اوتمیل عسل و پسته یکی از عمل های برجسته فدوکس، تشکیل یک بین وعده  از جو دوسر به‌ گفتن محصولی چند منظوره (پنکیک، اسموتی و کاپ کیک سریع) و قابل منفعت گیری برای همه گروه‌های سنی می بود. فدوکس، با تمرکز بر بسته‌بندی دلنشین، قیمت‌گذاری منصفانه و تبلیغات آموزشی، توانست اوتمیل را از یک محصول ناشناخته به جزئی از فرهنگ غذایی ایران تبدیل کند.

در سایت خبری خبرخوان آخرین اخبارحوادث,سیاسی,فرهنگ وهنر,اقتصاد و تکنولوژی,دفاعی,ورزشی,ایران,جهان را بخوانید.

لیست حریف شاگردان قلعه نویی لو رفت!_خبرخوان
ادامه مطلب

احتمالا تعداد بسیاری از ما بر این باور باشیم که در سال‌های دور، محصولات ارگانیک و سالم‌تر بودند و به ‌قول قدیمی‌ترها، قوت داشتند و در روبه رو، آنچه که امروز مصرف می‌کنیم، فقط ما را از گرسنگی نجات می‌دهد و خاصیت چندانی ندارد. بااین‌حال، محصولات تشکیل شده ایرانی و آنچه که در بازار می‌بینیم، به‌کلی خلاف این باور را ثابت کرده‌اند. همان گونه که در رویکرد و ویژگی‌های شرکتی همانند فدوکس هم، دغدغه سلامتی مردم، تشکیل محصولات کاملاً  ارگانیک و سلامت‌ محور، در برتری قرار دارد.

محصولات فدوکس مجموعه‌ای از متنوع‌ترین بین قولهای سلامت محور، کم کالری، با قیمت غذایی بالا و فاقد هر گونه مواد افزودنی و نگهدارنده می باشند که فیبر (بتاگلوکان)، پروتئین، و کربوهیدراتهای پیچیده دارند و سرشار از آنتی اکسیدان، ریز مغذی‌ها و درشت مغذی‌ها، ویتامین‌های گروه B (سرشار از فولات)، ویتامین E، ویتامین K، املاح معدنی (آهن، کلسیم، فسفر، منیزیم، منگنز، مس، سلنیوم، روی) امگا ۳، امگا ۶، فاقد شکر، حاوی پودر شیر اسکیم (فاقد چربی و لاکتوز) می باشند.

اوتمیل فدوکس برای چه افرادی مناسب است؟ جو دوسر فدوکس برای همه اعضای خانواده از کودکان خردسال گرفته تا افراد کهنسال مناسب است. پرک جو دوسر فدوکس انتخابی مناسب برای ورزشکاران، زنان باردار و شیرده و کودکان نیز هست. کارمندان و افراد شاغلی که زمان کافی برای تهیه صبحانه کامل ندارند هم می‌توانند این محصول را به سادگی و در مختصر‌ترین زمان ممکن آماده کنند. علاوه‌ براین، اوتمیل فدوکس برای افراد با رژیم‌های غذایی خاص نیز مناسب است.

در رابطه خواص بین وعده های فدوکس می توان به سیرکنندگی، چربی‌سوزی، بهبود کارکرد ورزشی و عضله‌سازی، طراوت و تازگی پوست، کنترل قند خون (سودمند برای دیابتی های گروه B)، کنترل سختی خون، افت کلسترول خون (افت خطر ابتلا به بیماری های قلبی)، تنظیم کارکرد دستگاه گوارش (پشتیبانی به از بین بردن یبوست و از بین بردن خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ)، تحکیم سیستم ایمنی بدن، تحکیم مفاصل و افزایش تراکم استخوان، افت خطر ابتلا به آسم اشاره کرد.

فدوکس و آینده اوتمیل در ایران

امروز، اوتمیل دیگر یک غذای ناشناخته نیست این محصول به لطف کوششهای برندهایی همانند فدوکس، به جزئی از رژیم غذایی تعداد بسیاری از ایرانیان تبدیل شده است. فدوکس با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و آموزش، نه تنها به گسترش مصرف اوتمیل پشتیبانی کرده، بلکه به یکی از برندهای پیشرو در عرصه تغذیه سالم و پایدار تبدیل شده است. آینده اوتمیل در ایران روشن‌تر از همیشه است و فدوکس هم چنان در مسیر اراعه محصولات نوآورانه از جو دوسر و سازگار با نیازهای جامعه پیش می‌رود. این برند، با تلفیق دانش مدرن و فهمیدن عمیق از فرهنگ ایرانی، توانسته پلی بین سلامت، تغذیه و ذائقه تشکیل کند و نقشی بی‌بدیل در تحول فرهنگ غذایی ایران ایفا نماید.

دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار

افزایش شدت هوش مصنوعی با پشتیبانی نانوبلور‌ها_خبرخوان
ادامه مطلب

اخبار تکنولوژی

اخبار اقتصادی

اخبار فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

اخبار سلامتی



منبع

Share This Article