[ad_1]
به گزارش خبرخوان
اُکالا خبرداد که سرویس میوه و سبزیجات خود را گسترش داده است. این سرویس که با ویژگی «ضمانت مرجوعی بیقیدوشرط» فعالیت میکند، اکنون علاوه بر پوشش کامل تهران، در چهار شهر مشهد، شیراز، کرج و اهواز نیز بهصورت آزمایشی در دسترس کاربران قرار گرفته است.
دادههای انتشار شده از سوی این شرکت مشخص می کند که تعداد خواستهای این سرویس در مرداد ۱۴۰۴ نسبت به ماه پیش از آن، ۱۷۷ درصد و تعداد مشتریان فعال آن ۱۵۳ درصد افزایش یافته است.
آمارهای اکالا از رشد خواست میوه حکایت دارد
بر پایه اطلاعات انتشار شده، اُکالا در راستای گسترش سرویس میوه و سبزیجات خود، تعداد فروشگاههای همکار در این قسمت را نیز ۵۶ درصد افزایش داده است. مقصد از این کار، فراهم کردن حق انتخاب زیاد تر برای کاربران گفتن شده است.
بازدید حرکت کاربران در تابستان امسال مشخص می کند که بیشترین حجم خواستها در دو بازه وقتی صبح بهاختصاصی ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر به ثبت رسیده است. این الگو شباهت بسیاری به حرکت خرید نان در پلتفرمهای آنلاین دارد.
پرفروشترین میوهها و سبزیجات تابستان ۱۴۰۴ کدام بودند؟
دادههای مربوط به تابستان ۱۴۰۴ مشخص می کند که در گروه صیفیجات، گوجهفرنگی با ۲۰ درصد، پیاز با ۱۸ درصد و سیبزمینی با ۱۷ درصد، بیشترین سهم از فروش را به خود تعلق دادهاند. در گروه میوهها نیز موز با ۱۵ درصد، هندوانه با ۱۰ درصد و شلیل با ۸ درصد در رتبههای اول تا سوم پرفروشترینها قرار گرفتند.
ضمانت مرجوعی، راهکار اکالا برای چالش خرید آنلاین میوه
یکی از چالشهای مهم خرید آنلاین میوه، نبوده است امکان دستچین کردن و مطمعن از کیفیت محصولات است. اُکالا برای از بین بردن این دغدغه، امکان مرجوعی بیقیدوشرط را برای همه محصولات این دسته فراهم کرده است. کاربران در صورت عدم رضایت از کیفیت، وزن یا نوع محصول، میتوانند از طریق اپلیکیشن خواست مرجوعی ثبت کنند. بعد از ثبت خواست، سفیر اکالا کالا را تحویل گرفته و هزینه آن به کیف پول کاربر بازگردانده میشود.
مطابق دادهها، شاخص خواست موفق در این سرویس به بیشتر از ۹۵ درصد رسیده و ۸۵ درصد خواستها نیز سریعتر از موعد به دست مشتریان رسیدهاند.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار
[ad_2]
