[ad_1]
به گزارش خبرخوان
سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایشدهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.
لاماری با نگاه به آینده و الهام از فلسفه «حرکت همراه با مطمعن و شوق»، فصل تازهای از روایت خود را اغاز کرده است. در مراسمی باشکوه با وجود مدیران گروه آرین، نمایندگان فروش، اصحاب رسانه و مسئولان صنعت ماشین، دو محصول تازه این برند، لاماری نئو و لاماری هیرکانی، رونمایی شدند. دو خودرویی که هر یک روایت تازهای از اعتدال بین کارکرد مناسب، طراحی بهروز و حس مطمعن را نقل میکنند.
فلسفهای که از توانایی میآید
لاماری حاصل سالها توانایی، گسترش و باور به کیفیت در گروه آرین است. از سال ۱۳۸۹ که این گروه فعالیت خود را با نمایندگی رسمی میتسوبیشی اغاز کرد تا امروز، مسیر رشد آن از واردکننده به تولیدکنندهای پیشرو در خودروهای سواری و تجاری گسترش یافته است. سعید محمودی، معاون کسبوکار خودروهای سواری شرکت آرین پارس موتور، در این مراسم او گفت: «در لاماری، باور داریم که تپش قلب و اسایش خیال میتوانند در کنار هم توانایی شوند. لذت رانندگی، وقتی معنی دارد که مطمعن در کنارش باشد.» برند لاماری تا بحال با تشکیل بیشتر از ۲۷ هزار دستگاه لاماری ایما جایگاه قابلاعتمادی در بازار خودروهای سواری پیدا کرده و اکنون با معارفه محصولات نئو و هیرکانی قدم تازهای در مسیر گسترش برند خود برداشته است.
لاماری نئو، چهره مدرن شهر
لاماری نئو یک کراس اوور کامپکت شهری است که ابعادى کوچکتر از لامارى ایما دارد. این ماشین از یک طراحى مدرن و به روز برخوردار است. طراحی خاص جلوپنجره و خطوط جانبی چراغهای جلو جزییاتی را به نمای جلو این ماشین اضافه کرده که حس یک طراحی مدرن و پویا را از این ماشین منتقل میکند. در نمای عقب، چراغهای بههممدام با گرافیک خاص نمودای چشمنواز به ماشین بخشیده و اسپویلر و دیفیوزر عقب هم چهرهای اسپرت به نئو داده است.
لاماری نئو در بین کراساوورهای کامپکت، جزو بزرگترین خودروها در این سگمنت محسوب میشود و بر همین مبنا، فضای مناسب و مساعد در اختیار سرنشینان قرار میدهد. از نظر ابعاد و اندازه میتوان نئو را با همسگمنتهای نقل جهانی از قبیل Kia Seltos و Volkswagen T-Roc، قیاس کرد که در قیاس با این محصولات، ابعاد بزرگتر و فضای کابین کاربردیتر دارد.
در طراحی فضای داخلی این ماشین، هماهنگ با نمای بیرونی، از المانهای بهروز منفعت گیری شده و نحوه قرارگیری اجزا در داخل کابین، از جمله کلاستر دیجیتال، مانیتور مرکزی، دستهدنده و کلیدهای کنترلی سیستم تهویه، حس یک طراحی مدرن و مینیمال را منتقل میکند.
لاماری نئو از قوای فنی مناسب و متعادلی برخوردار است. این ماشین تجهیزبه یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر با قابلیت تشکیل حداکثر توان ۱۵۶ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر در ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه که از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل میشود.
این محصول در قسمت تجهیزات ایمنی، به امکاناتی همانند سیستم توقف خودکار (Auto Hold)، سیستم کنترل حرکت در سربالایی (HAC)، سامانه کنترل کشش (TCS)، سیستم ترمز چهار چرخ دیسکی، دوربین دید پانورامای ۳۶۰ درجه و … تجهیزشده و در قسمت امکانات رفاهی، سقف پانورامیک Sky Light، فرمان برقی (EPS)، سیستم مولتی مدیا ۱۰.۲۵ اینچی همه لمسی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در ۶ جهت، گرم کن صندلی های ردیف جلو و عقب، Apple Carplayو Android Auto بدون سیم، کلاستر همه رنگی ۷ اینچی، چراغ ها با تکنولوژی LED و تجهیزبه Auto Light در این ماشین در نظر گرفته شده است.
در کل لاماری نئو با جزییاتی کوچک اما مهم، از جمله هندلینگ مناسب، امکانات بهروز و و مطمعن از کارکرد لحظهای سیستمهای ایمنی، درست در جایی که باید این مطلب را منتقل میکند که حتی اگر مسیرها تکراری باشند، لذت رانندگی هیچ زمان تکراری نخواهد شد.
لاماری هیرکانی؛ قوت، اصالت و اسایش
لاماری هیرکانی، یک کراس اوور ۷ نفره با ابعادی بزرگتر از لاماری ایما است و ترکیبی متعادل از کاربری شهری و توانمندی بین شهری اراعه میدهد. هیرکانی خودرویی با طراحی جسور و جزییات برجسته است که دقتها را به خود جلب میکند و حس قوت و مطمعن به نفس را به نمایش میگذارد.
خطوط تیز و هندسی، فرم مشبک و حجمهای زاویهدار، چهرهای قوی و پویا به تکه جلویی ماشین بخشیده است. طراحی خاص چراغهای Day Light در دو طرف جلوپنجره هم هویتی نزدیک برای ماشین تشکیل کرده که به نوعی همان زبان طراحی لاماری ایما هیبرید را به یاد میآورد. حجمپردازیها، خطوط نرم و دستگیرههای مخفیشونده در نمای جانبی به جذابیت این ماشین اضافه کرده و حس یک طراحی مدرن و لوکس را تحکیم کرده است.
در تکه عقب لاماری هیرکانی همان علتو هماهنگی طراحى قسمت جلو را میبینیم به صورتی که فرم چراغهای عقب هم مشابه با چراغهای Day Light جلو بوده و علتشده طراحی تکه عقب ماشین هم چهرهای بهروز داشته باشد. اسپویلر و دیفیوزر عقب با طراحی خاص و خروجیهای چهارگانه اگزوز درپایین سپر، سپس اسپرت طراحی را تحکیم کرده و در عین حال در تناسب با فرم تهاجمی جلوپنجره ، تعادلی بین قوت و حس شوق به وجود اورده است. اما در نماى داخلى این ماشین ناظر طراحی هستیم که با الهام از همان فلسفه طراحی نمای بیرونی شکل گرفته است. خطوط افقی داشبورد، در امتداد مطرح کشیده چراغهای جلو و عقب قرار گرفته و حس پیوستگی و هماهنگی طراحی بیرون و داخل را به وجود اورده است.
در قسمت قوای محرکه این ماشین تمرکز بر اراعه ترکیبی متعادل از توان، کارایی و مصرف بهینه سوخت است. هیرکانی از یک موتور ۱.۶ لیتری توربو با قابلیت پاشش مستقیم سوخت منفعت برده که قابلیت تشکیل حداکثر توان ۱۸۳ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۷۵ نیوتن متر در ۲۰۰۰-۴۰۰۰ دور در دقیقه را دارد. این قوت از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر به چرخهای جلو منتقل میشود. سیستم تعلیق جلو در این ماشین از نوع مکفرسون و سیستم تعلیق عقب از نوع مولتی لینک است که توانایی سواری نرم و راحت برای سرنشینان تشکیل میکند.
در کل فضای کابین جادار، طراحی مدرن و امکانات مناسب لاماری هیرکانی، این ماشین را تبدیل به یک انتخاب ایدهآل برای خانوادههایی که علاقهمند به تکنولوژی، سبک زندگی شهری مدرن و سفرهای بین شهری می باشند، میکند.

تحویل هر دستگاه لاماری هیرکانی، با کاشت یک نهال
نشان لاماری با الهام از مرال ایرانی طراحی شده است.طوری که نماد قوت، زیبایی و هماهنگی با طبیعت است. لاماری از همان ابتدای فعالیتهای خود تلاش کرده این نوشته را در حرکت برند و مسئولیت اجتماعی خود داخل کند و به همین علت، طی سالهای قبل اقداماتی برای حمایتاز مرال ایرانی و زیستگاه آن، یعنی جنگلهای هیرکانی، انجام داده است و حال که یکی از محصولات این برند با الهام از زیستبوم مارال، “هیرکانی” نام گرفته، قرار است به ازای تحویل هر دستگاه ماشین هیرکانی، نهالی در پهنه این میراث سبز کاشته و به نام مالک ماشین ثبت و به او هدیه شود.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار
[ad_2]
