به گزارش خبرخوان
درحالیکه دیگر مدلهای هوندا در نمایشگاه EICMA بهروزرسانیهای بزرگی دریافت کردند، موتورسیکلت هوندا NC750X با تغییرات جزئی داخل سال ۲۰۲۶ خواهد شد.
هیچگونه تحول مکانیکی، فنی یا الکترونیکی در موتورسیکلت بینوزن هوندا اعمال نشده است. در عوض، این شرکت ژاپنی از همان استراتژی همیشگی خود برای موتورسیکلتها منفعت گیری کرده است که شامل بهروزرسانی رنگها و تغییرات بدنه جزئی توسط مواد بازیافتی میشود.
برخی از مدلها همانند CB750 هورنت و گلد وینگ تور رنگهای تازه بیشتری دریافت کردند، اما NC750X اینطور نیست.
این موتورسیکلت همانند NT1100 تنها یک رنگ تازه خاکستری مات با تریم مشکی گرافیتی را دریافت کرده است، که چندان بیشباهت به مدل دیگر هوندا نیست.
رنگهای قدیمی شامل خاکی با تریم مشکی گرافیتی، مشکی با تریم نقرهای متالیک و سفید مرواریدی با تریم مشکی گرافیتی می باشند.
دیگر تغییرات هوندا NC750X برای سال ۲۰۲۶
NC750X مدل ۲۰۲۶ دارای پنلها و قطعاتی با مواد پایدارتر و بازیافتیتر از قبل است که هوندا ادعا میکند ۳۴ درصد از کل بدنه را راه اندازی خواهند داد.
علاوهبراین، یکی از قابلدقتترین تغییرات مربوط به ترمز جلو است که اکنون از یک سیستم دیسک دوتایی با کالیپرهای دوپیستونی نیسین و دیسکهای شناور ۲۹۶ میلیمتری بهجای دیسک تکی قبلی منفعت گیری میکند.
سیستم انتقال قوت DCT این موتورسیکلت بهبود اشکار کرده است و ادعا میشود که در مانورهای شدت پایین نرمتر عمل میکند. NC750X به همان صفحه نمایش TFT مدل XL750 ترنسلپ تجهیزاست که جانشین نمایشگر LCD قبلی میشود. چراغ جلو تازه ۵۰ درصد روشنتر از قبل است.

هوندا NC750X فیسلیفت از همان موتور دوسیلندر ۷۴۵ سیسی خنکشونده با مایع منفعت گیری میکند. این پیشرانه توان ۵۷.۷ اسب بخار را در ۶۷۵۰ دور در دقیقه و گشتاور ۶۸.۸ نیوتنمتر را در ۴۷۵۰ دور در دقیقه اراعه میدهد. هوندا NC750X یکی از موتورسیکلتهای کلاس ادونچر محسوب میشود که قابلیت منفعت گیری چندمنظوره را دارد. یکی از با اهمیت ترین ویژگیهای این موتورسیکلت، فضای ذخیرهسازی ۲۳ لیتری آن است که در کلاس خودش بینظیر محسوب میشود.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکار
